čtvrtek 16. července 2020

MÍŠA... Layout Kruhy, kam se podíváš

Novorozenecké focení je už dávno za námi a já se teprve teď dostávám ke zpracování fotek. Emma moc nespolupracovala, hodně brečela, takže musela být zavázaná v klubíčku a tak máme jenom jednu fotku, kde má nádherný, žlutý komplet. Její výraz ovšem mluví za vše, tak se na něj pojďte se mnou podívat :)



Jako hlavní kolekci jsem si vybrala Summer od P13. Žlutý papír a věnečky s kopretinami se mi moc líbily, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout pro podkladový papír. Nakonec zasáhl manžel, řekl, že zelený papír z kolekce Summer je moc výrazný, a ať použiju motiv dřeva. No a tak jsem prošla své zásoby a objevila jsem ještě jeden dřevěný motiv od 7 Dots studio.


Celý design stránky je v celku jednoduchý. Vystřihla jsem věnečky z papíru 6*6 z kolekce Summer, a ze stejné kolekce jsem vyřezala kroužky a kolečka na Big shotu. To vše jsem skládala na stránku dokud jsem nebyla spokojená. A proč je tam stejná fotka dvakrát? Napoprvé jsem jí vytiskla moc malou a bylo mi líto jí vyhodit :)


Podklad jsem ještě potiskla kolečkovým razítkem a zelenou barvou. Doplnila jsem vše nápisy ze sady Summer a průhlednými kabašonky v různých velikostech.



A co vy a miminkovské fotky? Zpracováváte nebo jste na tom jako já a máte 3 měsíce zpoždění? :)

Pochlubte se na facebooku v naší skupině Paper Garden Club nebo na instagramu #tvorimezpapiru #papergardencz a my si vás najdeme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat