středa 29. července 2020

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Minialbum z letní dovolené


Letní dovolené jsou v plném proudu a předpokládám, že karty vašich fotoaparátů se začínají plnit zachycenými zážitky, které bude brzy třeba zpracovat do nějakého toho minialbíčka, aby neupadly v zapomnění. Pohodlně se tedy usaďte, protože dnes mám pro vás inspiraci na jedno takové album včetně videoprohlídky!

Nedávno se nám v obchůdku objevila kolekce Botany Summer od Fabriky decoru, která je plná lučních rostlinek, a já si hned řekla, že by se krásně hodila na album z letní dovolené po Čechách. Zalovila jsem v paměti a vzpomněla si na prodloužený víkend z léta 2017, který jsme strávili na Karlštejnsku.


Základ alba jsem si vyrobila z tvrdého kartónu, který jsem polepila papírem a na hřbetě koženkou, aby se album při častějším prohlížení netrhalo. A dobře jsem udělala, protože už teď si album s holkama prohlížíme každý večer před spaním:-) 



Do hřbetu jsem vyrazila 6 dírek,  protáhla provázky a vložila vnitřní stránky, na které jsem poté lepila fotografie a ostatní ozdoby jako samolepky, papírové vystřižené motivy a chipboardy


Journaling jsem vytiskla na pergamenový papír, protože jsem chtěla ponechat viditelné vzory na podkladových papírech.



A ještě než se vydáte do své pracovny, abyste se pustili do zpracovávání letošních letních zážitků, mrkněte na videoprohlídku celého alba.

VIDEOPROHLÍDKA

Až budete mít letní zážitky zpracované, nezapomeňte se nám pochlubit v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz.

Použitý materiál:

kartón
koženka
nit




Žádné komentáře:

Okomentovat