středa 29. července 2020

LUCIA... Svadobné prianie v modrom


Pri hľadaní inšpirácie na internete som vždy obdivovala kvetinové priania na niekoľkých navrstvených papieroch. Keď mi domov prišiel balíček so sadou Serenity od Lemoncraft napadlo ma skúsiť si jedno také vyrobiť. Značka Lemoncraft nie na Papergarden žiadny nováčik, ale po dlhšej dobe prišli s niekoľkými novinkami. Romantický, tak trochu shabby chic dizaj je (myslím si) pre túto značnu typický. Pozrite sa ako tento môj pokus dopadol .

Najviac mi asi pri tvorení sedí jednoduchší štýl. Vždy keď som sa snažila narušiť túto konfortnú zónu, vytvorené prianie mi prišlo veľmi preplácané a nakoniec som ho vždy pretvorila do inej, pre mňa typickej, podoby. Inak to samozrejme nedopadlo ani v tomto prípade. 

Po niekoľko hodinovom preberaní sa papiermi zo sady Serenity a ich kombinovaním  som nakoniec vybrala neutrálne s jemným vzorovaním a prešila ich spolu s krajkou na stroji. 


Na papieri s motívmi na vystrihnutie ma veľmi zaujalo srdce s reliéfom, ktoré tam je v krémovej alebo bledomodrej farbe. Vystrihla som aj jeho vnútornú časť, aby mi vznikol rámik, do ktorého som dala chipboardový manželský párik. Celé som to ešte podlepila 3D páskou.




Povystrihovala som si jednotlivé eukalyptové lístky a už iba zdobila kvietkami. Tentokrát som si vystačila iba s modrými a bielymi. Nakoniec som pridala tekuté transparentné perličky a malé papierové motýle. 



Aj keď pôvodný zámer bol úplne iný, s výsledkom som celkom spokojná. Zdá sa, že sa radšej budem aj naďalej držať svojho štýlu tvorenia :) 

Ako ste na tom Vy? Skúšate nové štýly alebo sa radšej držíte svojho zaužívaného? Budeme rady ak sa pochválite u nás na Facebooku alebo na Instagrame  #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. 



Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Serenity A4 - Lemoncraft

- krajka Canea - prírodná 

- chipboard ženích a nevesta Wycinanka





- tekuté perličky - Fabrika Decoru - transparentné

- sisal biely


- základ priania - kraft

Žádné komentáře:

Okomentovat