středa 3. června 2020

VIPETA... Svatební exploding box s kapsičkami na peníze a dortem

Vypadá to, že jsme se přehoupli do pozitivnější části roku, ve které mnohé z nás čeká svatební veselí. A když se řekne svatba, nesmí chybět svatební dar. Ale kdo se s těmi dary má pořád vymýšlet, že? Ještěže existují svatební exploding boxy, do kterých schováte milé přání a peníze pro novomanžele. Pojďte se v dnešním návodu naučit, jak takový boxík vytvořit.



Pro vytvoření exploding boxu jsem si vybrala papíry z novinkové kolekce Dream Ceremony od Craft & You. Na papír s květinovou abecedou jsem si obkreslila základ exploding boxu. Pokud se vám nechce nic vyměřovat, je to skvělý způsob, jak mít exploding box úplně přesný.

Protože jsem ale chtěla dělat trojúhelníkové kapsičky, čtverce, které bych z papíru vystřihla, jsem si rozdělila diagonálou a vystřihla pouze trojúhelník. Zbylý trojúhelník jsem ohnula na základ exploding boxu a vznikla tak kapsa ve tvaru trojúhelníku. Přikládám schéma, ze kterého bude postup jasnější.

Celý základ exploding boxu jsem polepila pro zpevnění další čtvrtkou z kolekce. Potřebovala jsem 5 čtverců 10x10 cm. Na zbytek papíru jsem obkreslila víčko exploding boxu, vystřihla a složila.


A pak už jsem zdobila jako obvykle. Vytiskla jsem si 4 nápisy: na peníze, na svatební cestu, na bydlení a na malé radosti. Každý jsem nalepila na jednu kapsu, do které přijdou peníze. Potom jsem z různých kolekcí vystřihala obrázky, které nápisy tématicky doplňují.




Na závěr jsem poskládala z chipboardu dort s novomanželi. I když skládanka vypadá složitě, vůbec se toho nebojte. V celé skládance najdete i pár dílků navíc, kdyby se vám náhodou nějaký při sestavování zlomil nebo zatoulal.

Složený dort jsem přetřela bílou akrylovou barvou a přestříkala růžovým chalk sprejem od Fabriky Dekoru.

Jak se připravujete na letošní svatební sezónu? Ukažte nám své svatební projekty v naší FB skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.


Použité materiály:
papíry z novinkové kolekce Dream Ceremony od Craft & You

Žádné komentáře:

Okomentovat