úterý 9. června 2020

LUCIA...Cestovný denník na nové zážitky



Asi väčšina z nás bude tráviť leto v Česku. Z každej dovolenky alebo výletu, ktorý sme doteraz absolvovali, sme urobili pár fotiek, ktoré časom zapadli medzi zložkami v počítači. Sľúbila som si, že tento rok to bude inak. Keďže Projekt life by som určite nestíhala plniť, vyrobila som si cestovateľský zápisník, kam budem lepiť a písať čo všetko sme v lete zažili (som zvedavá ako dlho mi to vydrží).

Na cestovné denníky sa perfektne hodí sada sada papierov Hello World od Studio40. Obal som urobila z lepenky, ktorú som podlepila vatelínom, potiahla knižným plátnom a prešila na stroji. 


Na titulnú stranu som použila razítko s nápismi a papierové výseky, ktoré som tiež prešila. Aby dekorácie prežili nosenie v batohu, pridala som len pár enameliekchipboardovú mapu.



Na obale som z vnútorných strán vytvorila kapsičky na visačky, vstupenky a ďalšie poklady z výletu na založenie.



Súčasťou denníka sú dva zápisníky, ktoré sú pripevnené na gumičkám a dajú sa ľahko vyberať a meniť. Jeden je Travel jurnal od Piatek13, ktorý obsahuje bodkované listy. Druhý  zápisník som vytvorila z papierov zo sady, ktoré som spojila zošívačkou a rôzne zlepila. Vzniklo tak niekoľko ďalších priečinkov a kapsičiek.





Na oživenie som použila chipboardy, razítka a enamelky. Nakoniec som si vyzdobila 3 kancelárske sponky, ktoré tiež poslúžia ako dekorácia.






Spracovávate si fotky z dovoleniek alebo si ich schovávate v počítači? Tvoríte radšej celé albumy alebo ste priaznivci menších formátov? Budeme radi ak sa nám pochválite u nás na Facebooku alebo na Instagrame  #tvorimezpapiru a #papergarden_cz 


Použitý materiál:


- Samolepiace prúžky Hello World

- Silikónové razítko Hello World - Today


- Chipboard Hello World- Scrapiniec

- Travel jurnal od Piatek13

- pevná lepenka

- knižné plátno

Žádné komentáře:

Okomentovat