čtvrtek 18. června 2020

MONČA ... VIDEONÁVOD: Layout, kterému budou slušet letní fotky


Krásný den! Dnes mám tak trochu premiéru, protože toto je takový můj první videotutoriál na layout, tak, prosím, při jeho hodnocení přivřete obě oči. Ale moc ráda bych vám v budoucnu připravovala mnohem více tutoriálů, ať již na layouty nebo na Project Life či Happy Planner. Já osobně mám tyto videa moc ráda, ale bohužel na ně nemám moc času.
Minulý víkend jsme vyrazili na vodu. Po dlouhé době bylo zase hezké počasí, takže výlet se vydařil. No a samozřejmě jsme se museli někde stavit na oběd ... No a Marťa si z jídelního lístku vybral "Kynutý knedlík s povidly". Když ten obrovský knedlík přinesli, byl z toho fakt nadšený a to jeho nadšení se mi podařilo zachytit i na fotkách. No a takové fotky se scrapují jedna báseň.


Na stránku jsem použila kolekci BOM DIA od Studio Forty a jak je vidět již z fotek, barevná kombinace byla vcelku jasná. Fotek jsem měla celkem pět, ale nakonec jsem to zredukovala na čtyři kousky. Prostě jsem tam musela dát všechny. No a jak jsem stránku vytvořila, na to se již můžete podívat v mém videu.



Pokud jste se rozhodli, že tento layout dle mého videonávodu zkusíte, budu ráda, když se s ním pochlubíte na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hashtagy #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.
Použitý materiál:







Žádné komentáře:

Okomentovat