neděle 28. června 2020

ERIKA...Smaragdy na papíře





Z mých projektů je docela zřejmé, že miluju růžovou. To před nikým neschovám. Se zelenou je to ale u mně horší. Miluju svěří jarní zelenou, ta podzimní, temnější nebo dokonce vojenská, to už je o něco horší. Jenže, když se řekne smaragdová... Na to už trochu slyším. 

Každopádně když jsem viděla kolekci Lady od Mintay, smaragdová barva mě nadchla. Dokonce by mě rozhodně nenapadlo se zelenou kombinovat růžovou. A ono to jde. Jak? Posuďte sami.



Nejdřív jsem přemýšlela, na co se kolekce plná elegance, šatů a holčičich nezbytností může tak hodit, co z ní vytvořit? No a pak přišlo pozvání na narozeniny jedné úžasné mladé ženy. A bylo jasno, bez narozeninového přání to nepůjde.




V posledních týdnech jsem si oblíbila základ přání na výšku. Mintay je úžasná pro vrstvení a tak jsem si nejprve nastříhala motivy ze stránky plné obrázků. U Mintay je už dobře znáte. Na titulní stránku jsem si k vystřiženým motivům vybrala i rámečkový chipboard. Celou koláž umístěnou ve středu přání jsem doplnila také chipboardovými lístky. V právě části nám vyrostly papírové karafiáty, růže a tulipány. Tmavě zelené listy se k doplnění hodily ideálně. Nemohla jsem se ale dočkat šablony visaček. Dvěma malými výřezy jsem celou koláž doplnila.




Baví Vás samolepky? Mně ano, ty textové. Místo čísel stačí správná větička a úspěch je zaručený. Já jsem si vybrala samolepky Girl Gang. Celý celek jsem doplnila zlatou svorkou, za mě zlatá nemůže v tomto případě nic zkazit, co myslíte?



Na vnitřní část jsem použila barevný podklad a na bílý papír vybrala několik dalších samolepek. A ještě jednu bílou sponku. No a další výhoda? Na tak elegantní kolekci už není třeba dodávat kamínky ani nic dalšího.





Tak co říkáte? Nezahambí narozeniny? A jaké barvy jsou výzvou pro Vás? Hurá na ně a fotku nám pak nahrajte na facebook do našeho Paper Garden Clubu nebo na Instagram. Označte nás a schválně, která barva bude vyhrávat. Budeme se těšit 




Použitý materiál:


















Žádné komentáře:

Okomentovat