neděle 7. června 2020

ERIKA... Miminkovské obálky sešité na stroji










Nemůžu si pomoct, ale miminkovské kolekce mě prostě úplně pohlcují. Po stěhování jsem tento týden vybalila pracovnu a mohla se tak o víkendu konečně vrhnout na tvoření. Původní plán jsem ale změnila, když jsem náhodou narazila na tu nejnovější miminkovskou kolekci, kterou ve své pracovně mám. Jaká to je? Baby adventure od Craft & You. A já si vymyslela obálky. No a jelikož je to další z kolekcí, která je klučičí i holčičí zároveň, připravila jsem si hned dvě verze obálek. Řekněte sami - jak se rozhodnout zda holčička nebo chlapeček :) Takže když už, tak už. 






Ani nevím jak, napadla mě nejprve myšlenka vytvořit obálky bez použití centimetru lepící pásky. Možná by se tahle myšlenka líbila těm, které trápí přebytek odpadu a co si budeme povídat, lepidlo na pásce moc recyklovatelné nebude. Ta myšlenka se mi líbila. Ale na 100% jsem ji do konce dotáhnout bohužel nedokázala. Kde moje myšlenka vzala za své? Možná vás to napadne při pohledu na obálku. Tak schválně. 




Kolekce sice nemá doplňky, ale každý papír je v balení 2x a některé vzory jsou ke stříhání ideální. Podklad obálek je mráčkový v modré a růžové variantě. Papír je chytře dekorovaný tak, že jemný dekor má z druhé strany naopak dekor plný obrázků a tak i bez jakýchkoliv základů se Vám při otevření obálky ukáže krásný obrázek druhé strany papíru. Celku to ladí a osobně se mi to líbí více než bílá.




A jak je to s rozměry? Z papíru jsem uřízla pruh o šířce 7 palců. Narýhovala jsem ho na 3,5 a 8 palcích a složila do obálky. Horní část obálky jsem zakončila dekorační raznicí se srdíčky. A teď přišel na řadu šicí stroj, žádná lepící páska. Když jsem měla po obou stranách sešito, připravila jsem si kombinaci stužek a pak úžasné papíry se zlatými puntíky Golden drops . Jeden průhledný, druhý růžový. Podle oka jsem uřízla zhruba 2 cm proužky a seskládala je tak, aby tvořily ozdobný proužek. Jako stuha na sukni. A pozor! Tentokrát jsem nic neohýbala a neschovávala konce, nechala jsem je přesahovat tak, jak mi vyšly. No a vše jsem opět projela šicím strojem. A když stroj někde ujede a není to úplně rovné? Nevadí. Autenticita se tomu říká ;) A co teprve když Vám během šití papíru dojde spodní nit? Jo, přesně to se mi taky stalo :) Taky ale nevadí. Pustíte nohu z pedálu a ručně se otáčením kolečka stroje do každé dírky strefíte tak, aby nikdo nic nepoznal.




Kdy tedy přišla ta chvíle, kdy to bez pásky nešlo? Teď. Vystřihala jsem si pár obrázků na dodekorování horní i vnitřní části, ale ty už přišit nešly tak, aby to bylo hezké. Tady se tedy kousek pásky skrývá. Obálky nemají žádný text. Dají se použít pro miminko na nějaký dáreček, když se narodí, můžou být ale i narozeninové, pak jen lehce doplníme text, číslo, jméno, cokoli. Tyhle obálky mě bavily. Snad budou i Vás :)





Na jakou příležitost by se takový obálka líbila Vám? Napadají vás s nimi další vychytávky? Hurá na ně! Fotku nám pak nahrajte na facebook do našeho Paper Garden Clubu nebo na Instagram. Označte nás a my se rády necháme inspirovat. Budeme se těšit 


Použitý materiál:



Žádné komentáře:

Okomentovat