úterý 23. června 2020

LUCIA... Svadobný plánovač do kabelky


Už je to pár rokov čo sme s manželom plánovali svadbu. Mala som malý zápisník, do ktorého som si zapisovala všetky dôležitosti a vkladala účtenky a faktúry. Ak patríte medzi tie, ktoré ešte len čaká táto milá povinnosť, dnešná inšpirácia je práve pre Vás. Použila som sadu papierov od Fabrika Decoru , ktorá na perfektne hodí na svadobné projekty. Vytvorila som svadobný plánovač s rôznymi kapsičkami a predelovačmi, ktorý Vám aj po rokoch zostane ako milá spomienka na Veľký deň. 


Obal som si vyrobila z pevnej lepenky, ktorú som podlepila vatelínom a potiahla plátnom. Predný diel som nechala kratší a chýbajúce centimetre doplnila acetátovou fóliou so zlatými kvetmi. Všetko som ešte po obvode prešila na stroji. 

Nechcela som použiť nič plastické, aby vydržal nosenie v kabelke, preto som použila iba chipboardový nápis a vystrihnuté motívy zo sadySrdiečka sú vyrezané z bieleho papiera, na ktorý som naniesla zlatú gelovú pastu od Moda Scrap.

Aby bol plánovač praktický a dali sa do neho vkladať a prehadzovať jednotlivé listy papiera, použila som otváracie knihárske krúžky.



Vnútorný obsah je rozdelený na 5 základných častí - obrad, šaty, výzdoba, jedlo a fotenie. Na rozdelovače som použila papiere zo sady, ktoré som dozdobila papierovými výrezmi, ceduľkami na vpisovanie a chipboardovými motýľmi.







Plánovač ďalej obsahuje jeden list s vreckom, ktoré som olemovala krajkou a dozdobila samolepkou a niekoľko sponiek na papier. 



Na vnútorných stranách obalu sú ďalšie dve kapsičky na uschovávanie účteniek, faktúr a vizitiek. Všetko dôležité tak bude pekne pohromade.











 Ako ste s plánovaním svadby na tom Vy? Už to všetko máte za sebou alebo sa ešte iba pripravujete? Pochváľte sa nám so svojimi svadobnými projektmi na Facebooku alebo na Instagrame  #tvorimezpapiru a #papergarden_cz



Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Say Yes od Fabrika decoru

- scrapbook papier Say Yes - obrázky na vystrihovanie

- scrapbook papier Golden Drops - Kraft


- samolepky Say Yes




- textúrovacia pasta Gelly Gold od Moda Scrap



- saténová stuha

Žádné komentáře:

Okomentovat