sobota 17. srpna 2019

VIPETA... Trhaná přáníčka s krajkou

Hledání čtyřlístků, babiččiny koláče, první polibek... to jsou nostalgické vzpomínky, které si v sobě nosíme. A když bych je měla přenést do našeho papírového světa, jako první se mi vybaví svatba a narození miminka. A přesně pro tyto velkolepé příležitosti se hodí kolekce papírů Nostalgia od Galeria Papieru. Zlaté, pomněnkové, ušlechtilé. Tentokrát se mi zachtělo zjemnit je mou milovanou krajkou a roztrhat. Zvolila jsem dobrou kombinaci?

Vy, kdo znáte mou tvorbu, víte, že mám ráda jednoduchý styl s čistými liniemi a řezy, šmrnclý trochou romantiky. Chtěla jsem ale vyzkoušet něco jiného a přestat jen obdivovat ta načančaná přáníčka. Tak jsem projela Pinterest, načerpala inspiraci a šla na věc. Styl shabby and chic jsem si vyzkoušela na dvou přáních - svatebním a miminkovském.


Základem obou přání bylo natrhání a postaršení papírů, jak jen to šlo. Teda šlo by to ještě víc, ale musím na to jít zlehka. Také jsem si vybrala výraznou krajku a zakomponovala ji mezi potrhané vrstvy papíru.

Přání pro novomanžele jsem dokončila velkým shlukem květin a kovovým věnečkem. Na úplný závěr jsem ho ještě za velkého nervového vypětí postříkala modrou akrylovou barvou a zlatou barvou ve spreji. Dopadlo to dobře. Dovnitř přání jsem přidala kapsičku na peníze a také chipboardy novomanželů.



Na přání pro holčičku jsem použila papír s modrými květinami, které připomínají pomněnky.  Kromě chipboardů a květin jsem použila i tekuté kapky a opět modrou akrylovou barvu. Co myslíte, může být přání k narození holčičky modré? Já myslím, že ano. A kdo by to nepoznal na první pohled, básnička uvnitř ho nenechá na pochybách.



Obě přání se zavazují na mašli a mají zdobenou i zadní stranu. Jsou to vlastně přání a obálka v jednom. Rozkvetlá a nadýchaná. Prostě nostalgie.

A jaké nostalgické projekty tvoříte vy? Pochlubte se nám v naší Fb skupině Paper Garden nebo na Instragramu s označením #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Těšíme se ♥

Použité materiály:

Žádné komentáře:

Okomentovat