neděle 25. srpna 2019

DIANKA... Ups, a zase ty svatební přáníčka

Znáte tu písničku od Britney Spears? Zpívá v ní: "Ups, I did it again!" A tak nějak já to mám se svatebními přáníčky. Zatímco bych měla pomalu začít vybírat vánoční kolekce, vystřihovat sněhové vločky a vytahovat zimní vyřezávačky do Big Shotu, zuby nehty se snažím ještě chvíli vydržet u svatebních přáníček. Prosím, ještě aspoň chvilku mě nechte lepit tyhle romantické nádhernosti... :-)


Ačkoliv jsme si na začátku nepadly úplně do oka, pravda je, že z kolekce Marry Me od Mintay jsem nakonec vytvořila většinu letošních svatebních přání. Tak trochu mě na ní lákalo, vtáhnout trochu netradičních barev (šedá, černá) do světa klasické svatební růžové a champagne. Že to jde? Tady jsou dvě přáníčka jako důkaz.

První putovalo do Polska a zvolila jsem pro něj čtvercový základ. Zbytek tvoří navrstvené papíry a vystřihovánky, pro zjemnění proložené trochou sisalu a papírovou krajkou. Chipboard novomanželů i nápis je od Laserowe Love.






Pro druhé přáníčko jsem po delší době zvolila vysoký formát. Základ tvoří opět navrstvené papíry, kterým jsem postaršila okraje. Jednotlivé vrstvy jsem proložila gázou a ozdobnými bordurami. Navrch přišel vystřižený dort z papíru Marry Me 06 a nápis z papíru Marry Me 09.

Přáníčko jsem dozdobila chipboardem květiny, který má být původně dvouvrstvý, ale mě se hodilo ho rozdělit a použít oba kousky zvlášť. Třešinku na dortu je bílá divoká růžička a také pár bílých perliček. A samozřejmě jména novomanželů.







S láskou,

Dianka

Žádné komentáře:

Okomentovat