pátek 16. srpna 2019

MÍŠA... Holčičí parta

Když jsme se před létem viděly s holkama naposledy, Monča nám vyřezala stejný nápis na Silhouette, a padl nápad, že všechny 4 uděláme stránku se společnou naší fotkou, do konce léta :) No, nejrychlejší byla Janča, tak jsem se musela taky pochlapit a pustit se do toho. Ehm, ehm- jak jste na tom Di a Mončo? :)))
Vybrala jsem nakonec kolekci Dreamer od Mintay- přišlo mi, že se barevně i tak nějak náladově hodí k našim fotkám.


Jako podklad jsem použila čtvrtku 05- s motivem obláčků, nechtěla jsem dávat moc barevný podklad- věděla jsem, že budu mít hodně vzorovaná písmenka. Nápis je vyříznutý na Silhouette- ještě jednom díky Mončo :) K naší čtyřce se to prostě hodí! Písmenka jsem postupně vyplnila dalšími papíry z kolekce Dreamer.


Nejvíc práce mi dalo vychytat správnou velikost fotografií, které jsem vlepila do písmenka Q a D. No a samozřejmě nejvíc času zabralo vystřihování všech kytiček, ptáčků, kufrů a rozetek z papíru 09.


Stránka je v podstatě zase velmi jednoduchá, ale věřte mi, pár hodinek mi to zabralo :)


Doplnila jsem to všechno už jenom nápisem, který vystihuje nás čtyři- český nápis "nejlepší jsme spolu" je od Studio Forty.


Takže moje otázka na závěr zní: Stihnout to Dianka a Monča do konce léta?

Žádné komentáře:

Okomentovat