úterý 13. srpna 2019

ERIKA ... Výzva v podobě romantické černé




Může být černá romantická? Umíme tvořit mimo náš styl? A jak moc nás limituje vlastní výběr? Nebojte, psychologické okénko se nekoná. Dnes bych Vám ráda ukázala tvoření, které vlastně zas tak moc nevzešlo z mé hlavy, přesto mě výsledek nadchl.

Jedna z mých kolegyň mi psala, že na 13 Arts si ještě netroufla. Mám to naprosto stejně, sama bych si ji zatím asi nevybrala, ačkoliv na obrázku se mi vždy líbí. V posledním balíčku od Paper Garden jsem ale našla kolekci Summer Rhapsody právě od 13 Arts. Jde o kolekci poměrně tmavou, přesto plnou květin, takže tuším, že vím, proč mi ji paní šéfová vybrala. Je prostě trochu jiná a rozhodně se líší od většiny kolekcí, které ve své pracovně mám. Takže se pro mě stala výzvou. A když už výzva, tak dnes opravdu jen z materiálu z balíčku, jiný formát a nechat se překvapit, jak to dopadne.  







Spolu s kolekcí jsem ve svém balíčku našla také papírové výseky od stejné kolekcechipboard rámečku a látkové kytičky. Každé své přání i projekt vždy pečlivě promýšlím, skládám, zkouším, dokud výsledek není takový jak si ho představuju. Tentokrát jsem tvořila bez představy, věděla jsem, že nechci použít jiné papírové kytičky, výřezy, ani razítka či texty, zkrátka dnes všechno úplně jinak. Kolekce obsahuje jeden list s rámečky a texty k vystřížení. Texty najdete i mezi papírovými výseky. Poměrně rychle se mi tak povedlo složit podobu přání, která se mi vážně líbila. Nic jsem nepředělávala, jen vše navrstvila pomocí 3D polštářků.







Tohle tvoření mi připomnělo zařazení se do fronty ke kase s košíčkem s max 5ti položkami. Právě tolik kousků jsem totiž pro přání použila. Kromě obsahu balíčku jsem přidala pouze bílý provázek. Tentokrát žádná mašlička, ale takové očko.

Vnitřní stranu přání jsme vytvořila také pouze z kolekce, prostor pro text tvoří jeden z papírových rámečků, tentorkát žádný bílý papír.





A k jaké příložitosti, že přání je? Na to jsem se ptala své drahé polovičky, protože vlastně ničemu svou podobou tak nějak není předurčené. Dámské nebo pánské? A víte, co mi Martin řekl? Prý by mi ho koupil k nějaké důležité příležitosti. No může být lepší pochvala? :)

Asi tušíte, kam směřuju. Zkuste to taky. Vyberte kolekci, kterou byste si sama nevybrala a zkuste něco nového. Věřím, že budete velmi mile překvapené. Já byla. Pochlubte se nám pak svým projektem na naší Fb skupině Paper Garden. Těšíme se 




Použitý materiál







Žádné komentáře:

Okomentovat