středa 7. srpna 2019

ERIKA... Jak do přání schovat kulatiny bez číslovky



Moda Scrap nám ukazuje samé krásné kolekce. Tou další, kterou jsem si ulovila do své pracovny, je Let your Soul Bloom od Moda Scrap. Přiznám se, že dávat na přání číslovky mi tak úplně nejde. Vždy se s nimi peru. A tak když jsem dostala za úkol tohle přání pro dceru ke kulatým narozeninám, které jsou navíc právě letos o to důležitější, chtěla jsem to vymyslet jinak. A na přání neměly být kytičky. Ha... celkem těžký úkol... 

Prohlížela jsem si kolekci Let your Soul protkanou křídly motýlů a v tu chvíli mě to napadlo. Jasně, nejde o žádný světoborný nápad, ale do jedné myšlenky se mi sešly i další položky zadání. Jméno Zuzka a dvě malé cácorky, které Zuzka doma má. A navíc si troufám říct, že po zadání naší aktuální soutěže můžeme i tohle přání označit tak trochu za Eco, je totiž vytvořené s minimem materiálu.


Připravila jsem si chipboard motýla, malé nůžky a do kolekce střihla. Jako symboliku čtyřícítky jsem použila 4 motýly. Jeden chipboardový, druhý vytřižený z kolekce, ten největší, který má prezentovat Zuzku, a dva menší vystřižení motýlci, kteří mají prezentovat ty dvě cácorky.




Jméno Zuzky jsem vyskládala ze stříbrných písmenek, proto jsem přáním protkala i bílou niť, stříbrnou barvu jsem ještě použila u kamínků k dozdobení přání. Nití jsem omotala proužek puntíkovaného papíru a vše jsem podlepovala 3D páskou, aby přání krásně vystupovalo.

Uvnitř přání najdete obálku zavěšenou na stříbrném kolíčku. Tentokát jsem nelepila. Obálku jde hezky odepnout a pod kolíčkem jsem si pohrála s kombinací vystřihlých květů z kolekce a chipboardem květinky. Maminka Zuzky si přála text vytisknout. To je to nejmenší. Výběr nechala na mě a já doufám, že jsem vybrala dobře, dle toho, co mi prozradila ;) Prý ano.






A dnes mám na Vás otázku. Schválně - kolik kolekcí Moda Scrap máte doma vy? S tím, co jste vytvořili se nám pochlubte na naší Fb skupině Paper Garden. Budeme moc rádi 




Použitý materiál




Žádné komentáře:

Okomentovat