úterý 6. srpna 2019

VIPETA... Jak si sladit stránky v albu

Naše letošní léto je takové dost chaotické a na delší dovolenou nám nezbyl čas. A tak hodně výletujeme po okolí a z těchto výletů si i tak přivezu hodně fotek, které se mi nevejdou jen na jednu stránku v albu. Spíš tak na stránku a půl. Ideální kombinace pro PL stránku a klasický layout k tomu, co myslíte? A tak jsem se rozhodla, že si konečně vyzkouším sladěnou dvoustránku v albu. Pojďte se inspirovat dvěma dvoustranami a také si to vyzkoušet!


Pro tuhle příležitost jsem sáhla po PL kartičkách Stardust od Family Portraits. Nejen, že je jich mega balík, ale jsou zabalené i v krásné krabičce. V balíčku najdete vždy 2 velké a 2 malé kartičky stejného designu, což je pro ladění alba naprostá nutnost. A rozhodně se nebojte, že byste je nespotřebovali. Stardust je univerzálně barevná. Jsou tam jak syté barvy, tak i jemné tlumené odstíny a taky čísla. Spoustu čísel. Kdo jede PLko po týdnech nebo měsících, tak je zužitkuje všechny.


První dvoustrana je z našeho výletu do Jihlavy. Byl hravý, bláznivý a barevný. A to jsem se snažila přenést i do alba. Hlavními spojovacími prvky na stránkách jsou vyřezané čtverce a oranžová barva.


TIP 1: 
Dvoustránky můžete sladit jak barevně, tak i tím způsobem, že budete opakovat některé prvky. Například použijete ozdoby stejného druhu, nebo stejné geometrické tvary.



Čtverce jsem vyřezala hlavně z fotek a zdůraznila tak to hlavní na nich – naše momenty. Oranžová barva pak vycházela z loga zoo, kde jsme byli, a vyzobala jsem ji z chipboardových samolepek Stardust.



TIP 2: 
 Když máte poute PL kartičky a rády byste z nich střihly i layout, tak zvolte jako podklad jednobarevnou čtvrtku a kartičky můžete rozstříhat na různé tvary nebo jimi podkládat fotky.


Druhá dvoustrana je věnovaná výletu na zříceninu Dívčí kámen a následnému svlažení na koupališti. 


Tady jsem tedy sáhla po tmavě modré barvě v kombinaci s dívčí růžovou. A ztlumila jsem to samolepkami od Teresy Collins ve světle hnědé až krémové barvě, abych stránku sladila se zříceninou.




S layoutem jsem si vyhrála trochu víc. Bílou čtvrtku jsem postříkala vodou a posypala modrou práškovou barvou – vzniklo tak pěkné pozadí s vodou. A protože mi bylo líto vyhodit šablonu, ze které jsem vyloupala všechny chipboardové samolepky, tak jsem ji použila na stránce taky. Pár samolepek jsem v ní nechala a prskla tam i několik metalických.



TIP 3:  
Nebojte se kombinace několika barev ani metalických odlesků. Ty se totiž hodí snad úplně ke všemu, zvlášť k prosluněným letním stránkám. Barvy můžete ladit třeba i podle oblečení nebo objektů na fotkách.


Tak co? Navnadila jsem vás a dvoustránku si také vyzkoušíte? Na vaše projekty se těšíme v Paper Garden Clubu nebo je přidejte na Instagram s označením #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Ať vám to fotí a stříhá!



Použitý materiál:

Žádné komentáře:

Okomentovat