pondělí 22. července 2019

MÍŠA... Letní pozdravy z prázdnin

Léto je v plném proudu, a nás přesně za týden čeká odlet na naší dovolenou snů. A já doufám, že i vy si léto pořádně užíváte. Já jsem se tentokrát pustila do letních přáníček.. Ano, ano, já vím.. Na přáníčka tu jsou jiné mistryně :) Ale já jsem přání tak dlouho nedělala, že jsem si prostě musela 3 letní přáníčka udělat jen tak pro radost.

 Na pomoc jsem si vzala novinkovou, letní kolekci od StudioForty- Beautiful life- je to taková letní retro sada. Najdete v ní totiž staré kazety a kolečkové brusle, letní plážové domky nebo třeba citronky. A přesně tyhle věci najdete také v razítkové sadě Beautiful life- Summer Vibes, kterou jsem si v obchůdku nemohla nechat.



První přáníčko je vytvořené z narazítkovaných letních, plážových domků- ty jsem vybarvila pomocí Copic markerů. Okna a dveře na domečcích jsem zvýraznila pomocí Glossy acccents. Proužek s vybarvenými domky jsem nalepila na základ z papíru Have fun/ Sprinkles. Nad domečky jsem použila proužek ze zbytků a na něj jsem umístila nápis ze samolepkové sady Vzhůru do přírody Přáníčko jsem nakonec doplnila enamelkami v barvě domečků.



Druhé přáníčko jsem vytvořila skoro stejně, tentokrát jsem vybarvovala natisknuté brusle a kazety. Pod proužek s vybarvenými obrázky jsem dala ještě červený papír, aby obrázky vynikly. Ten jsem potom nalepila na papír Rush hour/ Lillipop, který jsem použila z obou stran. Nápis je ze sady samolepek Naše zážitky a přání je také doplněno enamelkami.



Asi moje nejoblíbenější přání z těchto tří, je toto citronkové. Tentokrát jsem přání udělala na výšku, proužek s vybarvenými citronky je tedy kratší. Některé kousky jsem udělala víckrát a nalepila je na sebe pomocí 3D pěnových koleček pro lepší efekt. Zároveň jsem rozříznuté citrony zvýraznila pomocí Glossy accents. Pokladový papír  Oh my lemon/ Swimming pool jsem použila z obou stran.

Tak které přání se nejvíce líbí vám? A posíláte pozdravy z dovolené? Pochlubte se u nás v klubu na Facebooku. Budeme se na vaše letní pohlednice moc těšit.



Žádné komentáře:

Okomentovat