středa 10. července 2019

ERIKA ... Tajemná zahrada snů





Máte rádi pohled na modré nebe s obláčky? Tak přesně tenhle pohled ve mně vyvolává kolekce DREAMER od Mintay.  Nechá Vás se zasnít, je jako cukrová vata... Nejde neskládat ty obláčky k sobě. Řekla bych, že to je kolekce předurčená romatikům a snílkům. Jste to vy? Ještě ji doma nemáte? Tak honem, tahle kolekce na skladě dlouho nevydrží. Stejně jako ve vaší pracovně ;)

Já jsem si pro ni vybrala narozeninové přání. Prozatím. Kolekci mám ve velké i malé verzi a rozhodně mám i další plány na co ji použít. Narozeniny jsou o cukrové vatě, obláčcích a snech... Dobře, dobře... dost rozvášnění se a jdeme se podívat na to, jak to mé narozeninové přání dopadlo.



Přání je tentokrát pro sestru mého dědy, slavila kásných 87 let. Chystáme se za ní zhruba za dva týdny a když jsem u ní naposledy viděla vyskládaná všechna má přání mezi fotkami, které má ráda, zahřálo mě to. 

Základ přání je 13,5 x 13,5 cm. Na podklad jsem použila malou verzi kolekce, ale k dozdobení jsem použila list s motivy k vystřihování z velké kolekce. Pro tetu jsem hledala jemný motiv, který však nebude přehnaně růžový, přesto ale bude působit decentně, vhodně a laskyplněj. To Dreamer splňuje do puntíku. Barvy spolu krásně ladí a mně se nejvíce líbil motiv s oknem evokující ve mně babiččinu zahrádku. 





Vedle okna, do levého spodního rohu, jsem umístila kompozici vystřižených motivů spolu s našimi kytičkami, aby zahrádka byla kompletní. Použila jsem divokou růži, jabloňové květy i drobné kvítky. Chtěla jsem, aby rozmístěné květy i vystřižené motivy působily jako předávaná květina, proto je pod nimi krajková stuha uvázana na mašli. 





No a nesmí chybět cedulka. Tu jsem tentokrát uřízla opravdu do tvaru klasické cedulky a použila i zlatou průchodku. Jen pro dekorační účely. České razítko s gratulací, několik drobných kamínků a můžeme se vrhnout na vnitřní část přání. 



Do vnitřní části jsem použila dekor drobných ptáčků. Přání je od celé naší rodiny, text jsem si tak připravila na počítači. Dozdobila jsem ještě vystřiženou vlaječkou ze stejného dekoru a opět kamínky.






Co říkáte? A už máte taky nápad na váš projekt z kolekce Dreamer? Pochlubte se nám s ním na naší Fb skupině Paper Garden. Těšíme se 





Použitý materiál:










Žádné komentáře:

Okomentovat