středa 10. července 2019

Deník naší malé objevovatelky

Asi jsem se zbláznila, ale tenkrát mi to přišlo jako dobrý nápad. Dělám nám totiž scrapbookové album (už čtvrté) a k tomu ještě píšu naší Klárce deník (už třetí). Měla jsem v něm už velký skluz, ale díky naší červnové scrapchatě jsem ho dohnala. A dnes vás nechám nakouknout.

To je tak. Do scrapalba dávám hodně fotek a píšu málo textu. Už se mi tam prostě nevejde. A bylo mi líto nezaznamenat si každý měsíc několik Klárčiných pokroků. Proto ten deník.


Udělala jsem si takový zvyk, že na konci každého měsíce si do diáře shrnu, co nového zase umí. A pak jednou za čas na to sednu a scrapnu to.


Tentokrát padla volba na cestovatelskou kolekci Hello World od Studio 40. Vybrala jsem si papíry určené pro Traveller´s notebook, ve kterém deník vedu. Vůbec nevadilo, že je to kolekci na cesty, skvěle se hodila i na zaznamenání Klárčiny objevovatelské fáze života.




Co měsíc, to jedna dvoustrana. Zdobení jsem nepřeháněla. Sem tam jsem nalepila papírový výsek nebo samolepící proužek a otiskla razítko. Zbytek místa zabral text a mé kaligrafické pokusy.



Doufám, že to naše Klárka jednou ocení. A pokud ne, tak já budu mít hezkou vzpomínku na všechny její lumpárny.


Použité materiály:
Kolekce papírů Hello World Traveller´s Notebook Edition od Studio Forty
Samolepicí proužky Hello World
Papírové výseky Hello World
Razítka Sending Smiles
Razítka Hello World

Vedete svým dětem také deník? Inspirujte nás vašimi projekty v Paper Garden klubu nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru

Přeji vám krásné léto plné nových objevů!
 
Vaše Petra Vipeta

Žádné komentáře:

Okomentovat