pondělí 22. července 2019

ERIKA ... Potkala jsem dinosaury





Tak se to stalo. Prostě jsem potkala dinosaury. A nebylo jich málo. Jen musíte zabrouzdat do Paper Garden a hledat kolekci Dino land od Moda Scrap. Najdete ji ve velikosti 12 x 12 i 6 x 6. Tahle kolekce ze mě udělala dinosaurového maniaka a ač nebyl plán pro koho bych projekt s dinosaury vyrobila. Bylo jasno. Tohle prostě vidím na album. A ono vzniklo. Dinosauří projekt je na světě.

Album v barvě mint od Fabrika Decoru má stejnou barvu, kterou obsahuje i kolekce Dino land, ladí tak spolu dokonale. Jeho rozměr je 20 x 20 cm x 7 cm. album má 10 listu, což znamená 20 stránek. A jestli si myslíte, že se do něj vejde málo fotek, tak vás uklidím. Nečekala jsem to, ale do alba se mi vejde přes 70 fotek. Abych album naplnila, musela jsem si pořídit hned dvě velké a jednu malou kolekci. I tak jsem jí ještě doplnila několika papíry z kolekce Blue Cotton Candy také od Moda Scrap. Kdybych měla ještě jednu kolekci, uživila bych ji a fotek by se vešlo ještě více :) Ale je také třeba myslet na to, aby se album ještě hezky zavíralo. 




Při takovém množství stránek mám však hoooodně fotek. Abych Vás však nenudila, vybrala jsem jen několik z nich, které se mi líbí nejvíce. Další fotky budu postupně odhalovat na svých profilech na FB a Instagramu, abych Vás o ně nepřipravila, ale zároveň Vás jimy nezahltila.

Kolekce je obsahuje několik PL kartiček, ty jsem samozřejmě zakomponovala. V našem oboru si bohužel nemůžeme vybírta jen mezi českými kolekcemi, respektive tím bysme se o spoustu krásných kolekví ošidil. Album je tam proložené anglickými texty z kartiček. Líbí se mi jazyk, který kolekce zvolila. Hned na úvod tak musíme vysvtělit, co to vlastně znamená to RAWR.

Chtěla jsem nyní vyzkoušet nové typy zavírání, aby se jednotlivé stránky při otevírání a zavírání nepoškozovaly. Pořídila jsem si tak i magnetky, stránky fixovala převázáním provázky, pomocí svorek apod.





Album obsahuje i spoustu odklápěček, které poskytují prostor pro další fotky, poznámky, texty apod. Ty jsem se samozřejmě snažila vždy schovat tak, abyste je při otevírání vlastně objevovali.



Magnetky fungují výborně, zamezím tak poškození stránek zejména při zavírání alba a otáčení jednotlivých stránek. Na této stránce jsem na zavírání použila dinosaura z titulní strany kolekce. Kolekci jsem rozstříhala do posledního kousku. 




Vždy se snažím, aby každá stránka vypadala jinak, žádná stránka se tak neopakuje. Použila jsem tentokrát i hodně hřebíčků, které mi pomohly s řešením fixace jednolivých částí stránek. Příprava právě těchto malých částeček než jsem se na album vrhla, byla poměrně zásadní. Je super vše mít připravené a pak už jen skládat. 






Ačkoliv jsem vázání šňůrkou použila na několika sranách, na každé z nich je torchu jiné. Jednou prochází průchodkami, podruhé omotává hřebíček.




A jaké jsou další stránky? Přikládám několik fotek toho, jak album pokračuje. Mým záměrem zkrátka je, aby Vás album bavilo.






Už jsem na sebe práskla, že chrastítka aktuálně u mně v pracovně vedou. Do alba jsem si vymyslela hned dvě a tady je jedno z nich. Tahle stránka se nejvíc líbí mé drahé polovičce, chrastítka si totiž zamiloval. Chrastítko je plné flitrů.








A ještě si neodpustím jednu stránku. Ty další Vám budu odhalovat ;) Na této stránce opět výborně zafungoval magnet na zavírání. Pod magnetem se schovají celkem 4 fotky.







Nalákali Vás dinosauři? Nebojte se na vlastní album vrhnout, tento základ je dokonalým pomocníkem a design papírů s dinosaury nezklame na žádném z vašich projektů. Pochlubte se nám tím svým na naší Fb skupině Paper Garden. Těšíme se 




Použitý materiál




















Žádné komentáře:

Okomentovat