středa 17. července 2019

HOST V PAPER GARDEN... Lusinda Vadocz



Kde bolo tam bolo, jedného pekného dňa ma zakliala scrapbooková víla a viem, že som nebola jediná poctená touto kliatbou. Mňa - obyčajnú bytovú architektku teraz už vo veku 39 rokov, ale  pocitovo 24 :))) pod pseudonymom Lusinda. 


Bolo to práve v období veľkých životných zmien. Stala som sa mamou modrookého princa, zbalila draka (psa) plus moje scrapbookové poklady, následne opustila rodnú zem a šla za kráľom svojho srdca (manželom) až do ďalekého Anglicka. To scrapbookové zakliatie trvá už cez pekných 6 rokov a snáď ma to kúzlo nikdy neopustí.




Vybudovala som si svoje kráľovstvo, kde kraľujem vždy keď sa len dá. Občas mám pocit, že kraľujem hlavne papierovému neporiadku a chaosu. Nechápem ako vzniká, ale po každom ukončenom veľdiele tam zrazu je. Juj! mať tak Arabelin prsteň. Fotku radšej nepridám, určite si to viete živo predstaviť a tento zázrak, verím, sa nedeje len u mňa ;)



Rada skúšam nové techniky, materiály a využívam ich nie len v scrapbooku. Neodmysliteľnou súčasťou je tiež sledovanie tutoriálov a videí z youtube a pinterestu. To je teda studnica neuveriteľných inšpirácií a ja som si vytvorila zoznam, čo sa chcem naučiť alebo aspoň vyskúšať vytvoriť. Pár vecí ešte len mám pred sebou. 

Foamirové kvietky - prečo nie? Odškrtla som si ich zo zoznamu.



Obrázok do izby drobcovi - odškrtnutý.


Technika doodle ma tiež nenechala chladnou. Perokresbu zbožňujem a tak som vytvorila pár ATC kartičiek a layoutov v tomto štýle. ATC kartičky - odškrtnuté ;)



Čo by som to bola za mamu, kebyže svoje hobby nevyužijem aj na vytvorenie napríklad narodeninovej párty. Oslava 5 rokov sa niesla v znamení kaktusov a mexickej siesty. Asi budem odškrtávať túto položku každý rok.



Layouty sú teraz mojou vášňou. Škrt :) Scrapnut fotku a takto jedinečne si uchovať spomienky je úžasne. Využiť sa tu dajú všetky techniky - mixed media, šitie, vyšívanie, lepenie, kreslenie atd. Každá challenge vyhlásená rôznymi eshopmi ma láka a tak tvorím a tvorím. Niekedy mi zadaná téma nedá ani spať. V noci sa vykradnem z postele, zavriem sa vo svojom kráľovstve a už dumám a kombinujem tie správne ladiace papiere, pečiatky a hlavne vyberám tu pravú spomienku - fotku. Ako vidieť na mojej tvorbe, nie som žiaden minimalista. Aj keď občas sa snažím o jednoduchý LO zakaždým ho zaplním :)



Mojim posledným vytvoreným kvetinovým dielkom v podobe LO by som sa chcela poďakovať teamu paper garden, hlavne Dianke za možnosť byť hosťom na ich blogu a trošku sa Vám predstaviť. Tiež ďakujem Vám, čo ste našli silu, odvahu, čas a prečítali si týchto pár mojich riadkov ;)





A pozor na scrapbookovu vílu ;) jej kúzlo je nesmrteľné.

Žádné komentáře:

Okomentovat