středa 24. července 2019

DIANKA... Svatební kniha



Nebudu lhát, naše milá Paper Garden mi v tuto chvíli ukousla tolik času, že téměř nestíhám tvořit. Takže když se v obchůdku mazlím s právě došlými novinkami a vím, že než do nich stačím střihnout, budou už skladem troje další, ještě hezčí, občas vám to tvoření z hloubi mojí kreativní duše opravdu závidím. Stále ale nejsem na kreativním bodě nula, protože výroby svatebních knih se prostě nevzdám ani za nic! Tady je jedna z nich... 


Základ knihy jsem vyrobila z kartonu potaženého krémovým papírem a svázala kroužkovou vazbou pomocí Zutteru.

Kniha měla být v jemných růžových tónech, doplněných o přírodní materiály. Jak se řekne růžová, tak já obvykle sahám po kolekci Misty Morning od UHK Gallery, kterou doufám, že nikdy nepřestanou vyrábět, protože na svatební záležitosti je prostě TOP, tak nějak přiměřeně růžová.

Růžovou mám ráda, ale pokud ji mohu odlehčit přírodním kraft papírem, v duchu jásám - popravdě, tahle kniha mi sedla, kombinací barev i stylem. Papírová krajka ve tvaru srdce vše ještě zjemnila a dodala trochu romantiky. Stejně tak jako výseky z Big Shotu, které jsou nabízím jako alternativu k našim papírovým kytičkám.

Jména jsem natiskla fontem CAC Champagne (bohužel neumí česky, takže háčky musím dodělávat ručně) a vyřízla sklapelem ovál, který pasuje do chipboardového rámečku Verona. Roztomilým detailem je pak kovový klíček, který může symbolizovat třeba klíč k šťastnému manželství. 


Uvnitř knihy je 25 bílých listů papíru vyšší gramáže (). Titulní stránce jsem ozdobila její okraje bílou samolepicí krajkou a natištěný text jsem doplnila chipboardy mini-srdíček a vavřínů.


Věřím, že svatební knihy z mé dílny byste už poznali i na dálku, přesto je každá tak trochu jiná, každá je pro mě něčím speciální a některé jsou pořádnou výzvou. A i když byste to možná neřekli, jak tak koukám na svou sbírku fotek již vyrobených kousků, každá z těch knih vypovídá také něco o budoucích novomanželech. A proto mě tohle tvoření asi nikdy nepřestane bavit...


 Pokud také tvoříte svatební knihy, nebo přání, pochlubte se s nimi v našem Paper Garden klubu nebo je přidejte na Instagram s označením #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz.

Krásné tvoření a pohodové léto!

S láskou,



Žádné komentáře:

Okomentovat