středa 24. července 2019

MILUŠKA ... VIDEONÁVOD: Romantické přání k narozeninám


V srpnu bude mít moje dcera narozeniny a dnes vám ukážu, jak jsem přání pro ni vyráběla. Výběr papírů byl rychlý. Kolekce Let your soul bloom od Moda Scrap se na tento účel přímo nabízela.

Na bílý základ jsem nalepila čtverec ze zeleného papíru o velikosti 5 a 2/8", druhý čtverec ze vzorovaného papíru byl o velikosti 4 a 6/8". U tohoto vzorovaného papíru jsem zdrsnila okraje. Z akvarelového papíru vysoké gramáže (300g) jsem na Big shotu vyřezala věneček.


Ten jsem pak pomocí několika kapek zelené barvy nerovnoměrně obarvila. A pak jsem začala vše vrstvit. 


Nejprve jsem použila organzu-pavučinku, kterou jsem prsty "upravila" tak, aby její tvar byl nepravidelný.


Následovala další vrstva - chipboard a na něj jsem pak přilepila obarvený věneček, Na věneček jsem umístila růžičky, lístky a perličky jak na silikonu, tak i samostatně.
Listy a květiny jsem postříkala bezbarvým matným lakem a lehce posypala bílými glitry s lesklými segmenty. Nejsem velkým příznivcem glitrů, ale v malém množství jsou pro mě tak akorát.



VIDEO:

Použitý materiál:


organza - pavučinka


akvarelový papír

výřezy lístků



bezbarvý lak

glitry

Na vaše projekty se těšíme v Paper Garden Clubu! Přijďte se pochlubit !





Žádné komentáře:

Okomentovat