středa 31. července 2019

HOST V PAPERGARDEN... Lucia Pospíšilová


Radi by ste niekomu venovali pár fotiek zo super výletu? Alebo si plánujete počas dovolenky zaznamenávať všetky dôležité okamihy do denníku? Kolekcia Wanderlust od Mintay papers je na to ako stvorená! Kufre, kompasy, batoh, dopravné prostriedky, mapy, foťáky a staré cestovné lístky v kombinácii s romantickými kvetmi a venčekmi. A to všetko v mojich obľúbených farbách. No proste paráda! A ja mám dnes pre vás malú inšpiráciu, ako to všetko využiť.

Vytvorila som sadu pre cestovateľku – zápisník, album a prianie. Tak sa poďme na to pozrieť.

Začala som zápisníkom. Vonkajšie dosky z lepenky som potiahla kraft papierom a vnútorné riadkované listy si vytlačila na tlačiarni. Všetko som spolu zviazala kovovou krúžkovou väzbou. Z praktického hľadiska som nechcela obal veľmi zdobiť, takže som obšila na stroji jeden zo scrapbookových papierov zo sady a pridala pár vystrihnutých cestovateľských motívov. Chipboardové výseky sú od ScrapiniecStudioForty.




Mini album na pár obľúbených fotiek je potiahnutý bavlnenou látkou a uzatvára sa na gumičku. Chipboardový nápis je opäť od Scrapiniec a nesmú chýbať ani enamelky. Vnútorné biele listy som polepila scrapbookvými papiermi. Neviem ešte kam poputuje tento album, preto som jednotlivé strany viac nezdobila. 







A nakoniec ešte prianie. Kartičku s motívom venčeka s foťákom som vystrila z papiera 09, trochu poničila okraje a obšila na stroji. Keďže je pohľadnica bez nápisu, hodí sa k viacerým príležitostiam – narodeniny, sviatok alebo len tak pre radosť.


Dúfam, že som vás trochu inšpirovala a do cestovného kufra si pribalíte aj tútu sadu papierov.

Peknú dovolenku!

Žádné komentáře:

Okomentovat