čtvrtek 19. dubna 2018

MÍŠA... Romantický layout na vyšívacím kruhu

Jak asi všichni víte- nebo nevíte a právě se to dozvíte- letos se vdávám :) No a u zkoušky svatebních šatů nemohla chybět Dianka ani Monča, takže jsme si samozřejmě udělaly selfíčko. Mimochodem, ty šaty co mám na fotce na sobě mít samozřejmě nebudu. Nebojte. A protože jsem chtěla udělat layout trochu jinak, zapátrala jsem ve svých zásobách a vytáhla vyšívací kruh


Na začátek jsem chtěla do kruhu upevnit celý scrapbookový papír, ale byl tak tuhý, že to vůbec nešlo. Rozhodla jsem se tedy vystřihnout z něj menší kruh, který jsem nalepila na základ vyrobený ze zbytku nějaké záclony :) Použila jsem nádhernou kolekci Until down- konkrétně papír Days and Nights. Ten jsem natřela čirým gessem a skrz šablonu jsem aplikovala strukturovací pastu. Ve výsledku to není moc vidět :)

 Na tento základ jsem umístila papírovou rozetku a další kruh, menší, vystřižený ze stejného papíru, ale z druhé strany.

Kolem fotky jsem umístila chipboardový rámeček od Egocraft, který jsem natřela bílou ecoline barvou. Chtěla jsem layout udělat hodně holčičí, takže jsem si potom stoupla k Big shotu a vyřezávala spoustu lístečků z malé kolekce 6*6 Until down.


A pak už jsem si jenom vybrala, které kytičky chci mít na layoutu. Snažila jsem se to ladit podle věnečku, který mám na fotce na hlavě- pastelové barvy, modrá,růžová, bílá. Vybrala jsem si samozřejmě moje oblíbené magnolie, bez nich nemůže být žádný kytičkový projekt. Dále jsem si vybrala bílé třešňové kvítky, růžové růže, tmavě modré kvítky a na doplnění maličká poupátka růží.















Nakonec jsem už jenom uvázala tři stužky v barvě na bok kruhu a bylo hotovo. 

Tak co vy na to? Vyzkoušíte si někdy udělat layout na jiný povrch než je scrapbooková stránka? :) Určitě se pochlubte v našem klubu na Facebooku. Budeme se těšit.






Žádné komentáře:

Okomentovat