středa 18. dubna 2018

HOST V PAPER GARDEN... Erika Kopalová

Ahoj! Když mne Dianka e-mailem oslovila, zda bych nemohla být hostem blogu Paper Garden, nejdříve jsem nevěřila svým očím. Nejdříve jsem chtěla vycouvat, ale pak jsem si řekla, že to bude jen další výzva a nabídku přijala.

Jmenuji se Erika, mám dvě děti a miluji všemožné ruční práce. Vyšívám, háčkuji, pletu, ale hlavně šiju. Už ani nevím, při jaké příležitosti mi učaroval svět papíru, ale koncem září 2015 jsem si pořídila Big Shot a už to jelo. Jak je známo, tak najednou jsem vše potřebovala a zásoby se rozšiřovali, ale tvořit jsem začala pozvolna.Vše bylo pro mne nové, ale kurzů jsem se nezúčastňovala (absolvovala jsem asi tři nebo čtyři). Jsem takový samouk a tvoření pořád probíhá systémem pokus – omyl. Tvořím hlavně pro radost a občas svůj výtvor i někomu věnuji.





Před nedávnem Paper Garden do prodeje zařadila značku Pion Design, kterou miluji, tak nemohla být jiná volba. Na projekt pro tento článek jsem použila čtvrtku Valentine's Roses z kolekce To My Valentine a vytvořila exploding box – přání k narozeninám nebo svatební.




Na dekoraci jsem použila stuhy vanilkové barvy, pryskyřicové odlitky a květy nikoliv z papírové zahrádky, ale vytvořila je sama z foamiranu. Dozdobila lístky a perličkami.




Jelikož je přání univerzální, uvnitř se nachází dvě přihrádky s visačkami, kde se může napsat věnování a případně i peněžitý dar.




Při hraní s foamiranem vznikaly kytky různých tvarů a barev, které jsem nakonec použila pro další přání ve tvaru obálky. Na zadní straně je opět visačka na text.





Tvoření mi jde lépe než vyjadřování, tak maličko doufám, že jsem Vás článkem nenudila a alespoň trochu inspirovala.

Nakonec bych chtěla moc poděkovat Paper Garden za pro mne novou zkušenost a  všem ostatním tvoření zdar! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat