neděle 8. dubna 2018

Jak jsme se vyzvaly aneb narozeninová challenge našeho DT


MÍŠA:

Zadání od MONČI: scrapbooková stránka nebo 3D projekt, clean&simple, použití něčeho vystřiženého a flitry



MÍŠA říká k projektu: " panejo... když mi Monča poslala zadání, tak jsem jí chvilku proklínala (hahaha).
Zadání znělo clean&simple, použití něčeho vystřiženého a flitry. No prostě nic, co bych dělala běžně... Ale o tom právě challenge je - zkusit něco nového, něco, co by nás samotné nenapadlo. Nakonec z toho vyšla stránka, se kterou jsem opravdu spokojená. Použila jsem papíry a motýlka od Lemoncraft a opravdu minimum pomůcek a materiálu. Ale bílé cákance jsem si prostě odpustit nemohla... :-)


TIMONA:

Zadanie od MÍŠI: Styl clean&simple, geometrické tvary, bez použití květin



TIMONA hovorí k projektu: 
Moja prvá myšlienka: OOOOK, Styl clean&simple, geometrické tvary, bez použití květin - to by nemusel byť až taký problém. Problém to však trochu bol - po prvé: aké geometrické tvary použiť, po druhé: aké farby zvoliť a po tretie: ako tie geometrické tvary poukladať. Prvý a druhý problém bol vyriešený pomerne rýchlo. Zopár štvorcov/rámikov v 3 farbách + základ karty. Ukázalo sa, že pre mňa najzložitejším bude problém číslo 3. Výrezy som prekladala, preusporadúvala, preskupovala dobré 2,5 hodiny a výsledok  - NIČ. Manžel mi hovorí: “Vykašli sa na to, poď, ideme von.” Tak sme vzali naše dve chlpaté deti (rozumej našich dvoch jorkšírov) a išli na dllllllhú prechádzku. Prospelo to všetkým, hlavne mne :-). Po návrate som vybehla k pracovnému stolu a na prvý šup přáníčko poskladala, a hneď aj celé dokončila. Aj keď štýl má v sebe názov “jednoduché”, pre mňa, dá sa povedať začiatočníka (keďže ho nerobím), to až také jednoduché nebolo :-). Bola to však výzva a ja som sa s ňou rada popasovala! Ďakujem Míši, že mi zadala  práve takúto :-).


JÍŤA:

Zadání od DIANKY: Použití bílé + odstíny šedi včetně černé + jedna další barva, téma geometrie


JÍŤA říká k projektu: Nooo, nejdřív jsem si říkala, že v zadání není žádná záludnost. Hned jsem věděla, že sáhnu po papíru In The Shaddow of The Moon 05. Ten jediný mě napadl v souvislosti s geometrií. Jinak asi znáte můj styl - všude kam to jde nacpu kytičky, dekorační textílii, perličky, kamínky a další ozdůbky. Tvořit tohle jednoduché přání mi zabralo asi tolik času jako tři květinová :D Chybí mi v tom praxe. Ale zase na druhou stranu - podle tohoto vzoru jsem si vytvořila ještě pár dalších a konečně se dá říct, že tvořím už i přáníčka pro muže :D


MIA:

Zadanie od JITKY: 1. Projekt v clean and simple stylu 2. Akvarelové pozadí (pruhy, kaňky, cákance atp.) 3. Ke zdobení použít enamelky a provázek.



MIA hovorí k projektu: Nooo, keď mi Jitka poslala zadanie, tak som si najskôr povedala fajn, je to výzva, aj keď v tomto nie som rozhodne, ako ryba vo vode. Veľmi sa mi ale takéto projekty páčia a dobrá správa bola, že mám v zásobách materiálu koopec farbičiek všakovakých na akvarelové techniky. Niektoré ešte pekné, clean nepoužité. No a to je jediné, čo aj clean zostalo :-D. Potom prišla prax a nepomáhalo ani hlasité pomóóóc :-D
A ani clean ani simply. Špinavá som až za ušami, tie najlepšie "kaňky a cákance" skončili na tričku a upratovať budem po tomto layote minimálne hoďku. Toto budem ešte dlho trénovať, aby sa mi to dostalo pod kožu. Akoby drevené neboli rúčky štetcov, ale moje ruky, no hrôza.  Toto je štvrtá verzia projektu. Veľmi som túžila urobiť layout 30x30cm s nejakou našou súkromnou fotografiou, a to bol ďalší veľký problém. Fotiek akosi moc nemáme a čo máme sa mi nehodili a tlačiť nejakú v mojich podmienkach...no o tom potom :-D Jedna sa predsa našla, z nedávnej prechádzky na jazerách. A tak som sa nakopla a povedala som si, že nebudem špekulovať a urobím nám krásny a krásne nedokonalý náš prvý layot do albumu o našich snoch, myšlienkach, spomienkach. Ďakujem Jitke za túto fajnovú výzvu, naštartovala si mi týmto môj prvý layotový scrap album, ktorý som si už veľmi dávno kúpila a ešte dávnejšie ho túžila začať tvoriť. 



MONČA

Zadání od Mii: 1. Vytvoriť pánsky projekt, okrem PL, vo vintage štýle, v tmavých farbách. 2. Použiť motív NOTY a oranžový farby. 3. Zákaz použiť kvety a svetlé farby.


Monča o svém projektu: 
Už když jsem viděla výsledek losování  a zjistila jsem, že mi zadání bude dávat Mia, tak jsem tušila velké trable. A ty se vzápětí vyplnily. Když mi Mia poslala zadání, tak jsem málem spadla pod stůl.


V ten moment jsem jí chtěla zaškrtit a chvíli mi trvalo, než jsem to rozdýchala. Vintage styl totiž absolutně není můj "šálek čaje" a už vůbec ne v tmavých barvách a ještě k tomu ORANŽOVÁ barva. No pokoušely se o mě mrákoty. Ale tak nějak jsem o tom projektu každý den přemýšlela a když už to měl být pánský projekt, tak jsem vymyslela, že bych mohla udělat manželovi přání k jeho 40. narozeninám, které by ty tmavé barvy snad sneslo. Jelikož manžel hraje na kytaru a nedávno si koupil ukulele, tak jsem tam chtěla tu kytaru zakomponovat. Vzpomněla jsem si, že jsem někde měla výsek kytary ... Ale zabralo mi asi 3 dny než jsem ho našla ... (a to vůbec nechci myslet na to, co bych dělala, když bych tu kytaru nenašla, to bych byla nahraná a musela vymýšlet jiný projekt). Motiv noty byl jasný - chtěla jsem jako podklad použít papír s notami. A ten jsem taky chvíli hledala ... No a pak jsem hrabala mezi inkousty a hledala jsem Distress inkoust v odstínu Vintage Photo, abych tedy projektu vdechla ten vintage styl. Takže než jsem se prokousala k samotnému "lepení", tak jsem jenom pořád něco hledala. Aspoň, že oboustrannou pásku a nůžky mám na svém místě :-) Sečteno podtrženo ... něco jsem spáchala. A tu oranžovou barvu jsem splnila oranžovou stužkou a těmi malými proužky not, které jsou zastrčené za ten prostřední panel - přestože to na první pohled tak nevypadá, ale opravdu jsou oranžové a trochu jen přejeté hnědým Distress inkoustem.
Ale nakonec měl tento projekt jen samá pozitiva: mám hotové přání pro manžela k narozeninám, které má v srpnu, našla jsem Distress inkousty a zjistila jsem, že i tmavé barvy můžou být docela fajn. Ale vintage styl rozhodně provozovat nebudu, protože na něj nemám materiál :-) I tak děkuji Mie za skvělou výzvu a samo, že budeme kámošky i nadále ;-)


DIANKA

Zadání od TIMONY: steampunk



Dianka o svém projektu: 

Tak víte jak, když děláte romantické svatební a miminkovské projekty a dostanete do dvojice Timonku, bylo mi jasné, že mě čekají mixed media, pánský projekt nebo steampunk. A taky, že jo! 




Už v tu chvíli jsem se proklínala, že jsme tuhle výzvu vymyslely. Založila jsem si steampunk nástěnku na pinterestu a první tři dny jsem jen prohlížela obrázky a propadala beznaději. Vážně jsem byla zoufalá. Veškeré steampunk projekty jsou totiž dělané mixed media technikou a to je prostě pro mě sci-fi. Jenže čas ubíhal a holky pomalu začaly vkládat svoje projekty a mě začalo být jasné, že koukáním na Pinterest se přáníčko nevyrobí. To jsem si totiž ještě myslela, že budu dělat přáníčko. V půlce týdne jsem ale naběhla do našeho krámku a díkybohu, že poctivě dělám u zboží tagy... Zadala jsem "steampunk" a do tašky posbírala prostě všechno, co mi vyhledávání vyplivlo. A pak jsem to tak různě začala prohlížet a skládat na sebe a vedle seve u toho prokrastinovala stahováním fotek a ejhle, tahle římská momentka jako by do všeho tak krásně zapadla. Bylo rozhodnuto. Layout jsem dělala 4 večery! Nekecám! Bylo s tím strašného *** (jak to říct slušně), ale jak se mi pod rukama začal rodit výsledek, začalo mě to strašně bavit. Až tak, že si rodiče a Honza nalili k snídani čaj, ve kterém se mi barvila gáza :D Ten layout je asi moje vrcholné scrapové dílo (nebo aspoň projekt u kterého jsem strávila nejvíc času, nepočítám-li svatební knihy a alba z dovolených.) a proto si myslím, že vám o něm napíšu ještě samostatný článek. Naprosto ho ale miluju a děkuju Timonce, že pro mě tohle téma vymyslela, moc dobře věděla, že ten steampunk ze sebe nakonec vyždímám.




Žádné komentáře:

Okomentovat