pátek 30. března 2018

MIA ... Šibi ribi...


Veľká noc už klope na dvere a ja  Veľkonočné pohľadnice zase akosi nestíham tvoriť, tak mám dnes pre Vás štyri milé inšpirácie, ako chutne zabaliť nielen sladkú odmenu pre "šibačov" a "vinšovníkov" :-)

Na výrobu prvého balíčka na sladkosti, som použila väčšie papierové vrecko v peknom prírodnom odtieni 20,5cm x 27,5cm x 8cm, ktoré som si takto dozdobila.

1. Vyrezala som otvor na prednej strane vrecka pomocou oválnej šablóny.


2. V ďalšom kroku som ozdobila okraje vrecka pomocou vysekávačky. Vysekávala som naraz oba okraje a zohla ich smerom dopredu.


3. Potom som celé vrecko obliekla do pekného vzoru pomocou embosovacej kapsy.


4. Na vyplnenie okienka, aby nám sladkosti z vrecka nevypadli, som použila acetátovú fóliu. Najskôr som chcela vyplniť len oválny otvor, no potom som sa rozhodla pre veľkosť celej prednej strany  vrecka z vnútra, čím sa vrecko stalo pevnejším a pekne sa  rovnomerne vytvarovalo. Podlepila som fóliu obostrannou lepiacou páskou po okrajoch aj pri otvore.


5. Potom som si vyrezala pomocou dvoch oválnych šablón rámik. Použila som krásny zeleno - modrý papier z kolekcie Carpe diem - Closer od Piatek 13. Vyrezaný ovál - stred si odložte, budeme ho o chvíľku potrebovať :-)



6. Trochu som sa vyhrala so zajkom, ktorý želá Veselé Veľkonočné sviatky :-) Naplnila som vrecko sladkou odmenou a uzatvorila som ho pásikom z rovnakého farebného papiera, ako je  rámik, spolu s dreveným mini štipčekom. Ten som ešte dozdobila veselou zelenou šnúrkou.




 7. Hotovo :-)



Na ďalšie tri kúsky som si vzala do parády moje obľúbené pomocníčky, ryhovacie podložky na vyrábanie všakovakých obálok a taštičiek.
Na ich dozdobenie som použila zvyšné výrezy a kúsky farebného papiera, ktoré mi zostali. 
A ešte zopár drobností: farebné gombíky, chipboard vajíčko, washi pásku, stuhu, šnúrku a sisal.

Taštička 9cm x 12,5cm x 5cm má biely základ z papiera vyššej gramáže.



Zelená mini taštička 6,5cm x 7cm x 5cm s veselými gombíkmi na malú sladkú odmenu.


 A nakoniec chutná mini obáločka 6cm x 4cmna odmenu jedno či dve €uro.






Verím milí naši crap priatelia, že som vás mojou zelenou nádielkou potešila, jarne naladila a možno aj inšpirovala, a už už aj Vy siahate do svojich zásob materiálu, aby ste vytvorili niečo milé pre tých vašich "šibačov". Nezabudnite sa nám pochváliť s vašimi výtvormi na našej stránke Paper Garden Club :-)

Želám Vám všetkým veľa chuti do tvorenia a pohodové Veľkonočné sviatky.
S láskou Mia




Žádné komentáře:

Okomentovat