pondělí 19. března 2018

JITKA... Visačky na velikonoční koledy a přáníčka

Velikonoce se blíží a já zase přemýšlím, jak zabalím balíčky s koledou pro děti. Loni to byly velikonoční košíčky, letos plánuji papírové tašky s visačkami :) Dostal se mi do rukou parádní velikonoční kit, díky němuž bude tento úkol hračka :)


Díky oboustranným papírům Easter Greetings a různorodým ozdůbkám a dekoracím nás nechá vybrat mezi více styly. Jedním z nich je vintage, dýchá z něj na mě doba našich prababiček. Sada papírů obsahuje i malované obrázky, které známe z dobových pohlednic. Tyto obrázky můžete využít jako visačky nebo je použít jako součást větší visačky, kterou ještě ozdobíme. Jako jsem to udělala já...


Visačky jednoduše uvážeme na papírovou tašku s výslužkou. Koledníci můžou zašlehat pomlázkami na dveře :)


Můžete se rozhodnout i pro stranu papíru bez obrázku a můžete tak vytvořit pastelová přání třeba za použití velikonočních chipboardů a kytiček.


Nedalo mi to a musela jsem si zkusit slepit ještě jedno přáníčko s atmosférou našich babiček...


Do kitu šmikla už i Timona, její článek jste si mohli přečíst tady.

Budeme rády, když se s námi podělíte o Vaše zdobení balíčků s koledou nebo velikonoční přáníčka. Na Vaše inspirace se těšíme v naší facebookové skupince Paper Garden Club.

Krásné kreativní jarní dny.

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat