čtvrtek 1. března 2018

MIA... Darček pre ženy, ktoré ľúbime



Všimli ste si, koľko je v prvej polovici kalendára milých sviatkov? A minimálne toľko je aj dôvodov a tipov na fajnové tvorenie. Často sa spájajú s tým najúžasnejším citom. S Láskou v jej najrôznejších podobách. A keďže sa blíži ďalší takýto sviatok MDŽ, a ako sa hovorí, že "Láska ide cez žalúdok", čo tak pustiť sa do výroby receptára a obdarovať ním naše mamy, babky, sestry či kamarátky.  Alebo dať tento tip na darček k MDŽ ich drahým polovičkám? 😉

Ja som si receptár vyrobila celý od základu, ale môžete kľudne použiť aj hotový polotovar  a ten dozdobiť. Na základ som použila pevnú lepenku, ktorú som olepila krásnym vintage papierom z kolekcie Whole Life Learning - 12x12 od Galeria Papieru. 
 Pri zdobení receptárov veľmi rada používam vrstvenie. Použila som trhance rôznych kontrastných papierov, bavlnenú krajku, výrezy kvetov a lístkov a chipboard s textom receptár.  
 
Vo vnútri je niekoľko rozdeľovačov a stránky s mojou potlačou ktorú som si vytvorila. Môžete použiť aj klasické zápisníkové linajkové stránky. A nesmie chýbať moja obľúbená záložka - kovová ozdoba  na stužke. Hotový receptár  sa dá zviazať na viazacom stroji, ako to robím ja. Ale ak ho nemáte, tak môžete použiť knihárske krúžky.


A aby bol receptár milým darčekom a prekvapením, vyrobila som k nemu aj peknú darčekovú krabicu z hnedého kraftového papiera.






Verím, že som vás inšpirovala a pustíte sa do výroby podobného receptára, alebo nejakého iného scrap darčeka, ktorým obdarujete tie vaše Ženy, ktoré máte radi. A my budeme veľmi radi, ak sa nám s vašimi projektmi pochválite v skupine Paper Garden club.

S láskou 💝

Žádné komentáře:

Okomentovat