středa 21. března 2018

MÍŠA... Mixedmedia layout - Zrzka z pohádky

Hrozně ráda používám krásné fotky zajímavých žen a dívek na svých layoutech. Vždycky ta stránka má úplně jiné kouzlo. Tentokrát jsem si vybrala nádhernou zrzku, která jako kdyby vyšla z nějaké pohádkové knížky. A protože zrzkám sluší zelená, tak jsem layout ladila do těchto barev.


Jako vždy jsem začala výběrem podkladové čtvrtky. Vybrala jsem nádherný chevronový vzor od Piatek13 z kolekce Carpe diem. Na ten jsem nanesla čiré gesso, abych si připravila podklad pro další práci. V návaznosti na pohádkové knihy jsem použila stránky ze starých knih, které jsem zakomponovala do podkladu.



Podklad jsem dozdobila bílou strukturovací pastou, kterou jsem nanesla přes šablonu ornamentů. Poté jsem začala barvit ecoline barvami- míchají se s vodou a já je miluju. Jsou to moje nejoblíbenější tekuté barvy.


Pod fotku jsem umístila zelenou rozetku a nad fotku a na pozadí jsem dala krajkové chipboardy  bordury a rámečku od egocraft, které jsem dobarvila také pomocí ecoline barev.


Na dozdobení samozřejmě nesměly chybět moje oblíbené magnolie, které jsem se snažila alespoň trochu sladit s vlasy naší krásky.

A co vy a scrapbookové stránky? Tvoříte pouze s vlastními fotkami nebo občas použijete i nějakou uměleckou? Pochlubte se nám v naší facebookové skupině Paper Garden Club, těšíme se na Vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat