pondělí 12. března 2018

TIMONA... Vajíčka, škrupinky a veľkonočné pozdravy

Veľká noc tu bude skôr ako sa nazdáme (ako rýchlo ten čas letí, pred chvíľou boli Vianoce!). Aj keď do sviatkov jari je relatívne času dosť, ja už poctivo a v predstihu “zarezávam”, a na mojom pracovnom stole, rovnako ako v našej papierovej záhradke, veselo kvitnú jarné kvietky. No nenechám ich bez povšimutia, keď sú tak krásne :-). Taktiež, nejaký ten piatok obdivujem dizajnové papiere od švédskych tvorcov. Keď Diana naskladnila valentínske papiere od PION design, moja tvorivá duša sa veeeľmi potešila. Keď naskladnila ďalšie, veľkonočné papiere tohto výrobcu, Easter Greetings (a aj veľkonočný pastelový KIT), ako inak - okamžite som ich chcela použiť. A tak som do dnešného príspevku vyhotovila zopár inšpirácií. Ústredným motívom veľkonočnej sady papierov sú kuriatka, vajíčka a škrupinky, a tie som na svojich veľkonočných pozdravoch jednoducho nemohla obísť :-).



Prvý veľkonočný pozdrav je jemne fialkovoružový. Má štvorcový biely základ základ a takmer celý je len z toho, čo ponúkajú papiere Easter Greetings. Pomohla som si iba vyrezávacou šablónou na vyrezanie vajíčok a pečiatkou s nápisom. 





Druhý veľkonočný pozdrav má obdĺžnikový základ A6 a je ladený do modra. Na výzdobu som využila natlačený motív na papieri, ktorý som doplnila modrými kvietkami. Okrem rôznych papierov Easter Greetings a modrých mini kvietkov som na výzdobu použila aj chipboard, väčšie biele kvietky a výrezy vajíčok z bieleho ručne robeného papiera. Vajíčka som nožnicami kostrbato rozstrihla a jemne otupovala hnedým atramentom, aby som vytvorila efekt prázdnych škrupiniek (vyliahnuté kuriatka už sedia v košíku so škrupinkovým balónom). Priestor pre osobný veľkonočný vinš je vo vnútornej časti pozdravu.





Tretí veľkonočný pozdrav má rovnako, ako predchádzajúci obdĺžnikový základ A6 a ladila som ho do žlta. Opäť som využila natlačený motív na jednom z papierov Easter Greetings, ktorý som vyrezala do tvaru veľkého vajíčka a zámerne nakrivo podložila inými papiermi tejto sady. Vedľa veľkého vajíčka som nalepila jarnú kytičku vyskladanú z tulipánov, zelených kvietkov, kúskami z bielej ratolesti a gypsophilkami, ktorú som doplnila ručne vystrihnutými lístkami zo zeleného štrukturovaného papiera. Kytičku som zviazala béžovou hodvábnou stuhou. Z bieleho ručne robeného papiera som vyrezala vajíčka, ktoré som opäť, no teraz iba čiastočne, kostrbato rozstrihla, otupovala hnedým atramentom a zo zadnej strany zlepila. Tak som vytvorila efekt praskliny. Vajíčka som podložila zeleným sisalom. Ako v predchádzajúcom pozdrave, aj v tomto je priestor pre osobný vinš vo vnútri karty.




Posledný, štvrtý veľkonočný pozdrav má štvrorcový základ a je jemne ružový. Neodolala som ďalšej prekrásnej ilustrácii na jednom z papierov Easter Greetings. Dozdobila, resp. doplnila som ju výrezom stromčeka, ružovými mini kvietkami, výrezmi bielych a žltých vajíčok. Niektoré z nich som opäť rozstrihla a otupovala hnedým atramentom pre vytvorenie efektu prázdnych škrupiniek. Vajíčka a škrupinky som uložila na prírodný sisal. 






Ja sa už veľmi teším na skutočnú jar. Ak som vás čo len trochu inšpirovala, neváhajte a zapojte sa do našej aktuálnej kvetinkovej súťaže a/alebo sa pochváľte svojmi veľkonočnými dielkami na našom FB profile Paper Garden Club.

Prajem príjemné tvorivé chvíle.


Timona

Žádné komentáře:

Okomentovat