středa 16. února 2022

ERIKA... Bacha! Máma je Paparazzi!



Mamarazzi. Tak tímhle názvem mě Mintay dostala. Je to tak, Mintay přišla s kolekcí, která šmíruje vaše děti a přitom není plná přeslazené růžové a nebesky modré. Pro někoho vyložené kombo, které hledá. Připravte se na layouty a velká alba, protože do téhle kolekce nebudete chtít střihnout. Teda malinko můžete.




Můj původní záměr byl tuto kolekci použít do jednoho ze základů alb, konkrétně do toho vodopádového. Když jsem ale kolekci dostala do ruky, ve vteřině jsem věděla, že tohle nepůjde, tyhle designy nedokážu rozstříhat, byla by to vážně škoda. A tak jsem si rozložila papíry kolem sebe a už na nich viděla v hlavě konkrétní fotky. No jo, ale vybrat jen jeden? To nejde. 




Nakonec jsem si vybrala několik z nich, u kterých jsem měla o fotkách jasno a svázala je do takového demo alba. Zkrátka budu ho moci rozvázat a doplňovat další listy, které určitě přijdou. Kolekci mám v plánu vyčerpat do posledního listu. Ke svázání jsem listy proděravěla a opatřila průchodkami. Jednotlivé listy jsem pak svázala kombinací provázků s uzlíky. 







Jakmile budu mít připravené všechny listy, celou šňůrku zřejmě ještě dozdobím dalšími roztomilostmi jako jsou různé kovové ozdoby, řetízky apod. Také si hraju s myšlenkou na druhé strany ozdobených stránek ještě doplnit text přes celou stranu, který fotky okomentuje. Dokážu si představit spoustu zajímavých textů k této kolekci, ale Mintay nám připravila jen výseky obrázků, jejichž součástí jsou pouze dvě slova. To je trochu škoda, ale nevadí. Každopádně fotáků máme dost, výseky tedy rozhodně nezapomeňte do košíku přidat.







Kromě výseků jsem dále použila i samolepící krajku, mašličky z provázků a enamelky. Ale znáte to, fantazii se meze nekladou a já jsem zvědavá na tu vaši.

Jaké typy alb máte rádi vy? Podělte se s námi o ně,  vaše fotky moc rádi uvidíme na našem Facebooku či Instagramu. Nezapomeňte nás označit jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru 



Použitý materiál

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Mamarazzi - 12 X 12

PAPÍROVÉ VÝSEKY - Mamarazzi

SVORKY A PRŮCHODKY

PROVÁZKY

SAMOLEPÍCÍ KRAJKA - BÍLÁ

ENAMELOVÉ OZDOBY




 


Žádné komentáře:

Okomentovat