úterý 8. února 2022

PETRA... První malůvka v deníčku našeho miminka


Pokud vás zajímá, jak bude pokračovat seriál s názvem "Přestavba mé pracovny", mám pro vás důležitou zprávu... spíše než o seriál se bude jednat o telenovelu o minimálně 1000 dílech. S pracemi jsme totiž kvůli indispozici pana stavbyvedoucího skončili ještě dříve, než jsme začali. A tak tu pro vás dnes mám jeden z mých evidentně mnoha improvizovaných projektů.

Kolekce Let Your Creativity Bloom už jen svým názvem láká k vytvoření nějakého mistrovského díla plného mixed médií, barev a vrstvení, což byl přesně můj záměr. Jenže tento záměr měl jeden malý háček. Jaksi jsem nenašla krabici, do které jsem mixed média ukryla. No nic, tak se bude alespoň vrstvit.


Mimořádná situace si žádá mimořádné činy, a tak jsem asi tak po roce vyndala deníček našeho, teď už čtyřletého, miminka a vytvořila stránku, kterou jsem věnovala první malůvce. Kolekce Let Your Creativity Bloom je v jemných pastelových tónech, a tak mi pěkně ladila ke starší kolekci Cute and Co., ze které je zbytek alba.
















Také máte nějaký ten projekt, který na své dokončení čeká už pěkně dlouho a stále ne a ne ho dotáhnout? Pokud ano a chtěli byste se nám s tím svěřit, můžete ve skupině Paper Garden Club na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru, alespoň uvidím, že v tom nejsem sama.


Použitý materiál:


kolekce papírů Let Your Creativity Bloom (P13)

papírové výseky Let Your Creativity Bloom (P13)

papírové výseky - nápisy Let Your Creativity Bloom (P13)

visačky Let Your Creativity Bloom (P13)

samolepky Let Your Creativity Bloom (P13)

vyřezávací šablony

album

Big Shot

Žádné komentáře:

Okomentovat