pondělí 14. února 2022

MÍŠA... Valentýnský layout

 


Mixedmedia pro lenochy, aneb byla jsem líná vytahovat všechny pomůcky, přesto jsem si chtěla udělat pěknou stránku. Zní to divně? Tentokrát mi nejvíce času zabralo vystřihování. Tak se pojďte podívat jak jsem ten layout vlastně tedy vytvořila.


Miluji kolekce značky Mintay, a tak jsem tentokrát sáhla po novince City of love. Je to kolekce přesně podle mého stylu, romantická, růžová, prostě nádherná. Na zamilované fotky jako dělaná. A tak jsem sáhla po černobílé fotce z našeho zásnubního focení. Líbil se mi věneček z jednoho papíru, ale chtěla jsem mu dát jiné pozadí. A tak jsem věneček prostě vystřihla. Což mi pravda, zabralo nějakou dobu a asi bych měla jednodušší ho nechat na původním podkladu.


Pak jsem si rozmyslela kam umístím fotku a dle toho jsem pozadí věnečku potiskala razítky. Také jsem tam rozmístila starou krajku. Vytvořila jsem si dva shluky z papírů- jeden pod fotku a druhý do protějšího "rohu".


Pak už jsem jen stránku dozdobila výseky ze stejné sady, pocákala černou barvou a doplnila průhlednými, malými poloperličkami. Určitě je to jedna z jednodušších stránek, které jsem v poslední době dělala, ale možná i právě proto se mi pro svojí jednoduchost líbí. 

Použitý materiál:
Krajka
Poloperličky

A co vy a zamilované layouty? Nebo jiné valentýnské projekty? Tvoříte? Pochlubte se nám v našem klubu na Facebooku nebo na instagramu #tvorimezpapiru #papergarden_cz.





Žádné komentáře:

Okomentovat