úterý 8. února 2022

LUCIA... Kraft priania zo šablón


Ešte než sa rozbehne svadobná sezóna a budem tvoriť prevažne pastelové kvetované projekty, svoju zásobu prianí poslednej záchrany som doplnila dvojicou prírodných z kolekcie od P13 There is no planet B. Pozriete čo som pre vás pripravila. 



Ako základ som si zvolila kraft papier, z ktorého som si pomocou Big Shotu a vyrezávacích šablón vyrezala šesťuholníky a na druhé prianie kruh. Prázdne miesta som podlepila vzorovaným papierom z veľkej sady. 

Takto pripravené základy som doplnila vystrihnutými motívmi a vetvičkami textovým razítkom.






 

Tvoríte projekty v prírodných farbách alebo máte radšej tie pastelové? Ukážte nám svoje projekty v našej skupine na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. 


Použitý materiál

- sada scrapbook papierov There is no planet B 12 x 12 - P13 

- scrapbook papier s motívmi na vystrihnutie

visačky There is no planet B

- vyrezávacia šablóna - Bubble circles

- vyrezávacia šablóna - Dashing Hexagons

- Big Shot 

Žádné komentáře:

Okomentovat