čtvrtek 24. února 2022

LUCIA... Domčeky kam sa pozrieš

 



Zima a dážď a mi už trochu začínajú vadiť. Najvyšší čas vytiahnuť kvietky a svieže farby. Tentokrát ma od pochmúrnej nálady  zachránila nová kolekcia Everyday Story od Studio 40 a roztomilá vyrezávacia šablóna. Mrknite čo som pre vás dnes pripravila.





Po vyrezávacej šablóne s motívom domčeka som pokukovala už dlhšie, po chvíľke váhania (rozumej 1 sekundu) nakoniec skončila u mňa na stole.



Základ prianí som vytvorila pomocou ružovej razítkovacej farby a šablóny alebo nalepením motívu zo sady výsekov, ktorá ladí s celou kolekciou Everyday Story.

Domčeky som si pripravila z vyrezaných papierov zo sady a zkombinovala s bielym alebo kraftovým základom. Okná som podlepila vellumovým papierom.



Hotové domčeky som dozdobila zhlukmi kvietkov a textovými razítkami. Nesmú chýbať ani tekuté perličky. Svadby môžu začať!


Na vaše svadobné projekty sa budeme tešiť v našej skupine na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.

Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Everyday Story od Studio 40 

- papierové výseky Everyday Story 

- vyrezávacia šablóna Domčeky 

- papierové kvietky

- šablóna srdcia od Moda Scrap

- textové razítka

- tekuté perličky

- vellumový papier 


Žádné komentáře:

Okomentovat