úterý 30. listopadu 2021

LUCIA... Na vianočnej vlne



Každý rok moja tvorba vianočných prianí skončila dvomi až tromi kusmi výtvorov. Tento rok som sa zaťala a prvýkrát, odvtedy čo tvorím priania, som so svojou vianočnou prípravou spokojná.  Po našom víkendovom stretnutí s dievčatami, som vytiahla krabicu s nápisom VIANOČNÉ a vyhrabala kolekcie, ktoré tam ležali už nejaký ten piatok. Dnes mám pre Vás inšpiráciu na ďalšie vianočné tvorenie. Poďme na to! 

Po dlhšom čase som vytiahla pasty a šablóny na mixed media, ktoré som skombinovala s kraft papierom. Pridala som pár výsekov vločiek a vetvičiek, vystrihnutých obrázkov a vzniklo tak pár rýchlych ( keď vynecháme sušenie pasty) prianí. Priania som doplnila textovými razítkami.





Používala som staršie aj novšie vianočné sady. Po roku som úplne zabudla aké poklady skrýva krabica VIANOČNÉ.





Skúsila som aj nové vyrezávacie šablóny Framed Rectangles od Moda scrap. Stačil mi kúsok papiera, vystrihutý strom a chipboardové darčeky.


Už ste pripravené na Vianoce? Dajte nám o tom vedieť našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál

- textúrovacia pasta Fluffy

- šablóny na mixed media

- šablóna snehové vločky 

- vyrezávacia šablona Framed Rectangles - Moda Scrap 

- vyrezávacia šablóna - Dashing Circles - Moda Scrap

- sada papierov na vystrihovnie - Christmas Garland

- sada papierov - Colors od Christmas

- chipboard darčeky

- chipboard vločky

Žádné komentáře:

Okomentovat