středa 10. listopadu 2021

LUCIA... Čo bude dnes na obed?






Za pár dní už budeme zapaľovať prvú adventnú sviečku a potom sa ani nestihneme obzrieť a budú tu Vianoce. Ak patríte medzi tých, ktorí vianočné darčeky pripravujú v predstihu, mám pre vás tip, ktorý poteší každou kuchárku. Na pomoc som si vzala jednu zo starších kolekcií od P13 Around the table. Poďte sa inšpirovať!


Sadu Around the table mám doma už dlhšiu dobu a teraz konečne prišla na rad. Vytvorila som receptár oblečený v mäkkých bavlnených doskách, ktoré som doplnila výrezmi zo sady. 


Vnútro som rozčlenila na 4 rozdeľovače a jednu obálku, medzi ktorými sú vložené listy na jednotlivé recepty. Všetko drží otváracia kovová väzba, ktorá umožní premiestňovanie a daľšie doplňovanie stránok. 

Na jednotlivé rozdeľovače som použila papiere z veľkej sady, ktoré som doplnila vystrihnutými obrázkami a tekutými perličkami.

Na vnútorných doskách sú ešte vrecká na odloženie odstrižkov alebo poznámok

Celý diár sa uzatvára na gumičku. 

Pripravujete darčeky pre vašich blízkych dostatočne dopredu pred Vianocami alebo ste nerozhodné a riešite to až tesne pred Štedrým dňom? Pochváľte sa u nás vo Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov P13 - Around the table

- visačky Around the table

- tekuté perličky Nuvo

- otváracie knihárske krúžky A5

- 123 punch board 

- vyrezávacia šablóna Tab set

- priechodky

- pruženka

- magnety

Žádné komentáře:

Okomentovat