neděle 21. listopadu 2021

ERIKA... Vánoční jmenovky z lesa a kapradí




Cosy Winter je nádhernou klasickou kolekcí, která na mě dýchá neuvěřitelným klidem. A právě to je důvod, proč jsem si letos vybrala k tvoření právě ji. Je čas na přípravu vánočních jmenovek. Svařák do hrnečku, big shot k ruce, tohle bude pásová výroba.

Jak už jsem naznačila, dneska to bude víc kousků. Pro tuhle challenge mi výborně posloužila nová raznice od Mody Scrap ve tvaru diamantů, která tvoří základ mých visaček. No a pak spoooousta raznic větviček, vánočních motivů apod. Razila jsem z velké kolekce 12 x 12 a vždy na sebe vrstvila dva výřezy. Kombinovala jsem většinu vyřezaného motivu, tedy použila jsem samotné motivy, ale často je vyřezávala přímo z připravených diamantů. Do maxima tak využijete materiál, který si připravíte. 










Díky tomu mi vyšla sada, která k sobě krásně ladí, celkem mám 13 visaček dvou velikostí. Každá z nich je na vrchu vybavena průchodkou a navázaným provázkem, kterým visačku umístím na dárek. Jmenovka musí mít samozřejmě své jméno. Ty jsem připravila na počítači a vyřezala další šablonou Mody Scrap. Nicméně, kdo umíte krásně psát, je to ideální příležitost. 



Na dozdobení jsem použila kamínky, perličky, rolničky a smotané nitky a provázky, stužky.


Jak řešíte visačky na dárky vy? Šup šup, jsme zvědavé, ukažte nám je našem Facebooku či Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOKOVÝCH PAPÍRŮ - COSY WINTER - 12 x 12

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Diamond tags

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Banner

průchodky

bílý provázek

kamínky

rolničky










Žádné komentáře:

Okomentovat