čtvrtek 18. listopadu 2021

VIPETA... Vánoční přání s kapsičkou


Před měsícem jsem vám ukazovala přáníčka s kapsičkou na čaj. Když jsem si je chystala na trhy, netušila jsem, jaký budou mít úspěch. Všichni z nich byli nadšení a brzy se prodala. A proto jsem si na vánoční rozesílku široké rodině a známým připravila novou várku. Tentokrát vánoční. Pojďte se inspirovat, jak si můžete osladit Vánoce přáníčky z kolekce Sweet Christmas od Moda Scrap.





Jestli jste jako já, tak každý rok tvoříte nová originální vánoční přání, která jste ještě neposílali. Zkoušíte nové techniky, papíry, kombinace. Letos to můžou třeba přáníčka s kapsičkou. Postup i s videem máte už v článku z minula tady. 




Takže už jen v rychlosti shrnu postup výroby:

1. Pomocí raznice na obálky si vytvoříte obálečky, kterým uděláte zavírání na suchý zip, anebo na provázek, jako já ve vánoční variaci.

2. Připravíte si papírové výseky, vánoční výseky, které vyřežete na Big shotu, nápisy s vánoční tématikou, flitry či jiné ozdůbky.

3. Vše slepíte, nazdobíte, nakombinujete a do obálečky dáte čaj nebo třeba poukázkovou kartičku.

4. Chcete-li jako já přáníčka prodávat, nezapomeňte je vložit do celofánových sáčků.




Jaká vánoční přáníčka letos vyrábíte? Na vaši inspiraci se těšíme na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


 Použité materiály

Žádné komentáře:

Okomentovat