středa 17. listopadu 2021

MONČA … Vánoční přáníčka za pár minut

Kalendář sice stále ukazuje listopad, ale každá svědomitá scrap žena ví, že na zásobení se vánočními přáníčky není nikdy dost brzy. A tak vám dneska nabízím malou inspiraci, jak si vyrobit jednoduchá a rychlá vánoční přání. A aby to byla ta pravá výzva, na každou gratulaci jsem mohla použít pět či méně elementů. Co mají však tato přáníčka společného? Všechna byla vyrobena z kolekce FROSTY SEASON od Studio Forty

Na první přání jsem použila: sprej, jeden scrapbookový papír 6 x 6, věneček vyříznutý z kraft papíru, chipboardy vloček a samolepící perličky. Papír jsem ořízla na velikost přání, trochu jsem mu roztřepila okraje, pocákala sprejem a vyřízla jsem na Big Shotu tvar hvězdy. Pak jsem z kraft papíru vyřízla věneček a umístila ho kolem hvězdy. Nakonec stačilo přidat dva chipboardy sněhových vloček, sem tam nějakou perličku a natisknutou gratulaci.


Na další přání jsem použila: sprej, scrapbokové papíry různých designů, vyřezávací šablony stromečků, tekuté enamelky a chipboard s nápisem "Krásné Vánoce". Jeden papír posloužil jako podklad a na něj jsem umístila bílou čtvrtku. Pozadí jsem pocákala stříbrným sprejem a zatímco jsem čekala, než cákance uschnou, vyřízla jsem na Big Shotu několik stromečků. Ty jsem pak nalepila na přáníčko, přidala enamelové tečky a přilepila chipboard s gratulací.


Poslední přáníčko je nejjednodušší a řekla bych i nejrychlejší. Použila jsem: jeden scrapbookový papír, vyřezávací šablonu kruhu s obšívanými okraji, výseky, bílé tekuté enamelky, bílé gelové pero a razítko s gratulací. Papír jsem ořízla na velikost přáníčkového základu, utrhla mu levý spodní roh a na Big Shotu jsem vyřízla zhruba uprostřed kruh s obšívanými okraji. Pomocí 3D čtverečků jsem nalepila papír na kraft přáníčkový základ a pomocí bílé gelovky jsem nakreslila padající sníh. Doprostřed jsem umístila výsek s kolouškem (nebo laní či co to vlastně je), doplnila výseky také mimo vyříznutý kruh a přidala bílé tekuté enamelky. Gratulaci jsem tentokrát natiskla přímo na přáníčkový základ.


Tak co - zkusíte si některé z těchto přáníček vyrobit? Těšíme se na vaši inspiraci ve scrapbookové skupince Paper Garden Club nebo na Instagramu pod hashtagem #tvorimezpapiru.

Použitý materiál:


Žádné komentáře:

Okomentovat