pondělí 6. prosince 2021

SOUTĚŽ Prosinec



A je tu advent. Také jste se těšily, až si uděláte horký čaj, punč nebo kakao, navlečete si teplé ponožky na nožky a šup do pracovny tvořit? Tak si pojďte zatvořit i do naší pravidelné soutěže. A jak jinak, bude to vánoční téma, ať nám můžete předvést svá vánoční přáníčka a dárečky... 

 TÉMA

 Vánoce s červenými květy

 ZADÁNÍ 

Vytvořte jakýkoliv projekt, který má spojitost s Vánoci a použijte u toho červené květy. Můžou to být vánoční přání, visačky na dárky, čísla na adventní kalendář... cokoliv ;)

 VZOROVÝ PROJEKT OD VIPETY

Já jsem vytvořila jednoduchá vánoční přáníčka. Vánoční květy jsem vyřezala pomocí vánoční vyřezávací šablony z červené čtvrtky. Použila jsem jak samotné květy, tak negativ vyřezané čtvrtky. Vše jsem doplnila kolekcí Sweet Christmas od Moda Scrap a doplnila vánočními chipboardy.





PODMÍNKY SOUTĚŽE

 

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 12/2021.

 

 Každá z vás může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím zúčastnit jiné soutěže, anebo být publikovaný na vašem FB, IG nebo blogu. 

 

Všechny projekty průběžně vkládáme do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru.

 

TERMÍN

 

úterý 31.12.2021 

 

VÝHRA

 

Vítězku vyberou členky Design Teamu a dostane poukázku v hodnotě 200 Kč na nákup a 

 

Druhou vítězku vylosujeme a ta získá 10% slevu na nákup v Paper Garden.

 

 

Tešíme se na vaše projekt!

Žádné komentáře:

Okomentovat