sobota 6. listopadu 2021

PETRA... Vánoční tvoření v plném proudu

Do Vánoc nám zbývají necelé dva měsíce, což znamená, že na tvoření a včasné odeslání vánočních přáníček  nám zbývá už jen tak měsíc. A tak předpokládám, že i vaše pracovna se třpytí zlatými  a stříbrnými třpytkami, všude jsou vystříhané vánoční hvězdy a sněhuláci... no prostě vánoční tvoření je stejně jako u mě v plném proudu. A pokud se rádi necháte inspirovat, nakoukněte do dnešního článku, který Vánocemi přímo dýchá...

Jako každý rok jsem už s končícím létem začala vyhlížet tu svou vánoční kolekci, která by mi padla do oka. A musím se přiznat, že s každým rokem jsem vybíravější a vybíravější a někdy už trochu trnu, jestli vůbec nějaký výrobce přijde s něčím novým neokoukaným. Naštěstí se zatím vždy někdo vytáhl. Letos to bylo Paper Heaven se svou kolekcí A Christmas Garland a zajímavou kombinací bílé, zlaté, červené a béžové barvy.


Střihla jsem si hned několik přáníček. Buď jen s vystříhanými motivy nebo jsem se snažila zakomponovat i chipboardy s vánočními motivy.

Nejlepší na této kolekci je, že parádně ladí i se zbytky loňských kolekcí, které jsem doma měla, ať už to byla kolekce White as Snow od Paper Heaven nebo kolekce The Four Seasons - Winter od P13. 


No a u přáníček to samozřejmě nazůstalo. Pod stromečkem se budou přece hodit i obálky na poukázky, ke kterým je možné přihodit nějakou tu sladkou třešinku v podobě čokoládky..

Také už je u vás vánoční tvoření v plném proudu? A pochlubíte se nám vašimi výtvory? Za vaše sdílení budeme rády ať už to bude ve skupině Paper Garden Club na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


kolekce papírů A Christmas Garland 12 x 12 (Paper Heaven) 

kolekce papírů A Christmas Garland 6 x 6(Paper Heaven) 6x6

kolekce papírů A Christmas Garland - Flowers (Paper Heaven) 

kolekce papíru White as Snow (Paper Heaven) 

kolekce papírů The Four Seasons - Winter (P13)

chipboardy Just Chillin (Studio 40)

vyřezávací šablony

embossovací prášek - zlatý

embossovací prášek - bílý

vlčí máky

třešňové kvítky

gardénie

bobule

Žádné komentáře:

Okomentovat