čtvrtek 28. října 2021

VIPETA...Good night banner do pokojíčku


Nejen obrázky v rámečku patří na zeď do dětského pokoje. Krásné jsou i papírové dekorace. A ty nejkrásnější jsou ty, které našim dětem vytvoříme samy. Já se rozhodla udělat dětem do pokoje papírový banner z kolekce Good night. Pojďte se podívat, jak na to.


Z velké čtvrtky jsem si vystřihla klasický tvar banneru. A začala jsem zdobit. Základem byly kartičky ze čtvrtky s kartičkami z kolekce a chipboardy. 



Nic nezůstalo ladem. Použila jsem i odřezky, z části poskládala harmoniku a vznikly tak hezké ozdoby, které jsem doplnila právě chipboardy.



Přídávala jsem, co jsem našla doma a co se mi líbilo, jako třeba brčka nebo polystyrenové kuličky rozkrojené napůl. Vše jsem završila chipboardovými samolepkami a barvami ve spreji.




Nakonec jsem k banneru připevnila průchodkami pásky papíru. Mám v plánu tudy provléct tenčí klacík a zavěsit vše na provázek. Ale to nejdřív musím na procházku do lesa. Takže zatím jsem to pro vás vyfotila na nástěnce :) 


Co vy a dětské dekorace? Na vaši inspiraci se těšíme na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použité materiály:

CHIPBOARD - GOOD NIGHT - Chipboard samolepky

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - GOOD NIGHT - 12 x 12




Žádné komentáře:

Okomentovat