úterý 12. října 2021

MÍŠA... Visačky s vílami

 


Strašně dlouhou dobu jsem netvořila nic do zahraničních soutěží. A protože jsem si pro sebe ukořistila nedělní odpoledne na tvoření, mrkla jsem jestli náhodou 13arts nemá nový moodboard na svém instagramu. A měl! A dokonce takový, který ladil s kolekcí Aurora, kterou jsem nemohla nechat mezi novinkami v obchůdku :)


Vytvořila jsem tedy dvě visačky, které se tématicky hodí k moodboardu 13arts. Co říkáte? Základ jsem vystřihla z krabice od cereálií. Polepila jsem ho papíry z kolekce Aurora a následně začala moje oblíbená část. Základ jsem potřela čirým gessem, následně jsem nanesla texturovací pastu přes šablonu, práškové barvy a poza'dová razítka. Skoro všechno je ale schované za shlukem, který jsem vytvořila z odstřižků z malé sady, zeleného vlnkovaného papíru, průhledného papíru s písmem a pod tím vším jsou ještě nastříhaná papírová brčka.


Z výseků ze sady jsem vybrala dvě víly, křídla a květiny. Křídla jsem ještě dvakrát vystřihla z průhledného papíru a z papíru s písmem. Na fotce to ale nakonec není vidět. Snažila jsem se o větší 3D efekt.


Když bylo vše hotovo, nanesla jsem malé drobné perličky i větší kuličky, které jsem smíchala s 3D matte gelem, který mám na tohle tvoření prostě nejradši. A doplnila jsem moje nejoblíbenější nápisy na mixedmedia od 7Dots studio.


Budu moc ráda, když mě případně podpoříte srdíčkem na instagramu až budu projekt vkládat. A také budu moc ráda, když vás inspiruji k tomu abyste se zapojili také a nějaký projekt do soutěže 13arts poslali. Co říkáte?

Použitý materiál
Razítka
Archival ink
Lepidlo
3D matte gel
Perličky


Pochlubte se svými projekty s kolekcí Aurora na  instagramu #tvorimezpapiru #papergarden_cz nebo ve Facebookové skupině.







Žádné komentáře:

Okomentovat