úterý 19. října 2021

PETRA... Luxusní krabičky na čokoládu


Rok se nám překulil do své poklidnější poloviny, a tak budeme mít po večerech opět čas trochu relaxovat. Ať už u tvoření, dobrého filmu nebo s hrnečkem horké čokolády a nějaké té mlsky k tomu. No a protože my jsme holky šikovné, dokážeme všechna tato potěšení spojit dohromady, že? Pojďte se podívat, jak se to tentokrát podařilo mně.

Během září proběhla na Instagramu Paper Garden anketa a v ní jste rozhodovali, ze kterých kolekcí budeme tentokrát tvořit. Já si díky vám mohla střihnout do svých oblíbených barviček a zarelaxovat s kolekcí Time to Relax od Piatku 13. A jako poděkování jsem vám nachystala inspiraci na krabičku na čokoládu v krásných sytých tónech růžové a žluté.



Na ozdobení krabičky jsem použila chipboardový nápis, který jsem embossovala zlatým embossovacím práškem, přidala jsem několik vyřezaných lístečků a tentokrát jsem si vytvořila i kytičky z foamiranu. 

TIP: Už několikrát se mi osvědčilo zásobit se zejména bílým foamiranem, který můžete podle potřeby tónovat olejovými pastely. Díky tomu budete mít odstín kytičky přesně takový, jaký potřebujete.



A jak se chystáte relaxovat vy? Také zvládáte s přehledem vše dohromady? Lepit projektíky, u toho shlédnout váš oblíbený film a ještě popíjet horkou čokoládu, vínečko případně svařáček? Pokud nám ukážete, co máte momentálně na stole, rády se necháme inspirovat. Své projekty  nám můžete ukázat v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Time to Relax (Piatek 13)

rýhovací podložka

foamiran

pestíky

olejové pastely

vyřezávací šablona - lístečky

zlatý embossovací prášek

embossovací pero

chipboardy - nápisy

chipboardy - ornamenty

třešňové květy

růže

minikvítky

stuha

Žádné komentáře:

Okomentovat