středa 13. října 2021

MONČA ... Halloweenská roztomilost

Vždy, jakmile začíná říjen, se začnou postupně nenápadně objevovat kolekce, které jsou plné dýní, kostlivců, duchů a čarodějnic a hýří takovými barvami, které by si na sebe neoblékla snad ani Pink ... ano, mluvím o halloweenských kolekcích. Halloween jako takový v našich končinách moc rozšířený není, ale nevím jak u vás, ale u nás ve škole frčí různé karnevaly a maškarní, a tak se tomuto šílenství také nevyhneme. A v našem obchůdku se tentokrát objevila jedna veeelmi povedená halloweenská kolekce a to HAPPY HALLOWEEN od P13. A já jsem si pro vás dneska připravila malé halloweenské krabičky na sladkosti, které určitě využijete jako malé dárečky pro spolužáky vašich ratolestí.

Nedávno jste totiž mohli mezi novinkami vidět vyřezávací šablony od Moda Scrap a jednou z těch šablon byla krabička na cupcaky. A to se mi moc líbilo a říkala jsem si, že to budou přesně ty pravé dárečky pro synovi spolužáky do školy, protože se do nich vejde bonbónů tak akorát a vypadalo to naprosto fantasticky. A na živo to vypadá ještě lépe!

Skvělá zpráva je, že na takovéto krabičky vám stačí sada papírů o velikosti 6x6. Já jsem na každou krabičku použila dva stejné papíry (a třeba v malých sadách od P13 máte každý papír hned čtyřikrát). Dno krabiček jsem vyřezala z bílé čtvrtky a pak už potřebujete jen provázek a nějaké ty ozdoby, kterými krabičky přikrášlíte. Já jsem sáhla po velkých papírech z této kolekce, protože mají skoro na každé stránce elementy k vystřižení (nejen na té titulní či zadní stránce). Takže máte k dispozici spoustu obrázků, kterými můžete své projekty ozdobit.

Jak jsem na krabičky vyzrála a jak se skládají dohromady, to se dozvíte v dnešním videu. A mě by moc zajímalo, jestli máte s těmito typy vyřezávacích šablon zkušenosti a zda je používáte pravidelně? Spolu s vaším projektem nám dejte vědět na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu za použití hastagu #tvorimezpapiru.

VIDEO

Použitý materiál:


Žádné komentáře:

Okomentovat