středa 20. října 2021

LUCIA... Vianoce v októbri



Vianoce v októbri? Vo veľkých obchodných reťazcoch bežný jav. Ak sa Vám z toho ešte nezahmlieva pred očami, mám dnes pre Vás prvú vianočnú inšpiráciu. Priznávam, že bordová a zelená, nepatria medzi moje naj vianočné farebné kombinácie, ale novú sadu Time od Wonder od Mintay som vzala na milosť. Zapáľte si sviečku, uvarte si čaj a pozrite sa čo som z nej vytvorila



Na papieroch od Mintay sa mi páči, že rubová strana je vždy v jemnom tóne s decentným vzorom. Práve tieto som použila pri tvorbe vianočných prianí. 

Na prvé prianie som si vybrala kartičku s motívom venca, podlepila ju papiermi zo sady a bordovou stuhou. Tentokrát som nepoužila žiadne enamelky ani ďalšie dekorácie. Proste clean and simle.




Ďalšie prianie som vytvorila vrstvením vystrihnutých motívov a pofŕkala ho bielym gessom. 




Na posledné prianie som ozdobila drevené dvereWindow book vystrihnutými motívmi, chipboardom a prešila cik-cak stehom. 






Začínate už s vianočnou prípravou? Dajte nám o tom vedieť našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál 
- sada scrapbook papierov Time od Wonder - Mintay 
- sada scrapbook papierov Window book - Mintay

Žádné komentáře:

Okomentovat