čtvrtek 28. října 2021

VIPETA...VIDEONÁVOD: Přání s kapsičkou na čaj



Kamarádka má svátek a vy nevíte, co jí dát nebo jak to pěkně zabalit? Samotné práníčko vám přijde málo a chtělo by to ještě něco malého? Když do obchůdku dorazily raznice na obálky, hned jsem přemýšlela, co bych do vytvořené obálky vložila. A tak vznikla extra roztomilá přáníčka s obálečkou na čaj. Pojďte si je vyrobit.

Jsou opravdu jednoduchá a s raznicí to budete mít raz-dva-tři. Kromě základu přání budete potřebovat ještě čtvercový papír. Rozměr zvolíte podle toho, jak velkou obálku chcete. Já si vybrala sadu papírů Watercolor Flower 6x6 od Prima Marketing. Z té jsem pak tvořila malé obálky, které se rozměrově krásně vešly na přání velikosti A6.







VIDEONÁVOD

Jak krok za krokem na výrobu se mrkněte v rychlém videu.

https://drive.google.com/file/d/1LExiUjUHyZsrrR3JZoitlKB_Bpia8cIy/view?usp=sharing 

Obálky jsem přilepila na základ přání a přidala zapínání na suchý zip. Jediné, co zbývá je dozdobit. Tady jsem zvolila papírové výseky, kytičky, flitry a perličky.





Teď už jen zbývá vložit do obálky pytlík s dobrým čajem, ale můžete obálku využít i jako schovku na peníze nebo dárkovou kartu či poukaz. Vejde se tam i drobný šperk... co byste tam schovaly vy? Na vaši inspiraci se těšíme na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Žádné komentáře:

Okomentovat