čtvrtek 28. října 2021

MÍŠA... Podzimní ATC

 Podzim udeřil v celé své kráse a já mám v zásobách tuto nádhernou kolekci, kterou jsem loni použila pouze na kalendáře pro babičky a dědečky. Rozhodla jsem se tedy vytvořit 3 ATC kartičky a dvě bych s vámi moc ráda vyměnila. Tak koho nalákám? :)



Kartičky jsou vcelku jednoduché, nejvíce času zabere vždycky vystřihování obrázků ze sady. Já jsem si vybrala tuhle nádhernou sadu Forest tea party od P13.
Určitě jí máte doma taky :) Těm zvířátkům se nedalo přeci odolat.


Základ kartičky jsem polepila růžovým papírem ze sady a lehce otupovala dokola zelenou, šedou a hnědou razítkovací barvou. Pak jsem základy potiskala razítky, polepila různými proužky ze sady, vložila motanec bílé nitě a pocákala ecoline barvami. Můžete na cákance použít naše spreje nebo si namíchat trochu práškové barvy s vodou.


Na kartičky jsem nalepila pomocí 3D pěnové pásky vystříhané obrázky, které jsem ještě předem obtáhla černou fixou, aby trochu víc vystouply z podkladu.


Dozdobila jsem samolepkami ze stejné sady a bylo hotovo.


A dvě kartičky bych s Vámi moc ráda vyměnila. Stačí napsat do komentáře kterou kartičku chcete a já se budu těšit na výměnu :) Tak koho nalákám? 
A zajímal by vás nějaký minikurzík online nebo offline na výrobu ATC kartiček?

Použitý materiál:
Sada Forest tea party 12x12
Samolepky Forest tea party
nit
barvičky


Budeme také rádi, když se pochlubíte svými ATC kartičkami ve skupině na Facebooku nebo pod #papergarden_cz a #tvorimezpapiru na instagramu.






Žádné komentáře:

Okomentovat